Rock Werchter 2025

Ik sta bij Lambrini Girls nu. Ergens wel mee eens dat er over 't algemeen niet heel veel animo is rond de mainstage maar het is warm natuurlijk. Zal hopelijk wel beteren bij drieklapper Fontaines - Deftones - LP.

Zelf nog niet echt veel integraal kunnen meepikken. Tijdens WSS binnengewandeld en niet direct mee omdat ik er niet van 't begin stond dus naar Mother Mother. Dat begon heel goed en eindigde heel goed. Kabbelde wat voort in 't midden. Amyl half gezien, dan naar Sigrid. Die heeft een stem zeg!

Aan de snelheid waarmee deze dag uitverkocht was kon je dit ook wel al zien aankomen. Hier gaat geen sfeer aan de mainstage zijn tot dat linkin park begint. While she sleep en deftones misschien als uitzondering omdat die enigszins in het vaarwater van linkin park komen.

Dat het terrein of moet uitbreiden, of minder in capaciteit moet gaan ben ik wel met je eens. T'is minder leuk vertoeven dan op een pak em beet Pukkelpop weide. 90.000(?) bezoekers per dag is wat te veel van het goede.
Ja dit valt me wel weer op. Zit er meer volk op het terrein dan normaal? Niet normaal zoveel volk.

De La Soul jammer genoeg niet écht overtuigend, maar wel gewoon leuk. Zakte echt in elkaar wanneer die band wegging, en dat was een groot stuk. Jammer, er zat meer in en aan het enthousiasme van de 2 frontmannen zal het niet gelegen hebben.

Hebberige mensen vooraan bij het hek.. gezelligheid en vriendelijkheid zit er niet in. Gunnen je nog geen cm om op te staan

Lambrini was tof, wel na 3 tal nummers door gegaan om nog goede plek bij Fontaines DC te hebben.

Jammer dat die een plekje waren opgeschoven

Dat het terrein of moet uitbreiden, of minder in capaciteit moet gaan ben ik wel met je eens. T'is minder leuk vertoeven dan op een pak em beet Pukkelpop weide. 90.000(?) bezoekers per dag is wat te veel van het goede.
Dit is ook de reden dat ik al jaren niet meer naar Werchter ben geweest. De line up is keer op keer de moeite waard, maar ik trek die massaliteit gewoon niet (meer).

Eerste keer rock werchter en wat is het fijn beetje druk maar nergens last van en top bands en top faciliteiten. Echt in alles een upgrade vergeleken met pinkpop
Behalve qua drukte dan. Als ik die mensen bij de Slope zie, ben ik al blij dat ik daar niet ben.

Eerste keer rock werchter en wat is het fijn beetje druk maar nergens last van en top bands en top faciliteiten. Echt in alles een upgrade vergeleken met pinkpop
Terrein indeling is idd echt mega upgrade vergeleken met pinkpop. Ben beiden geweest dit jaar dus goede vergelijking. Camping vind ik wel beter op pinkpop

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en BeWario
Lambrini was tof, wel na 3 tal nummers door gegaan om nog goede plek bij Fontaines DC te hebben.

Jammer dat die een plekje waren opgeschoven
Lambrini Girls echt goed hoor. Veel sfeer ook. Veel politieke boodschappen (iets te veel naar mijn mening) maar dat moet je er natuurlijk bij nemen. Ook vroeger door voor Fontaines.

Terrein indeling is idd echt mega upgrade vergeleken met pinkpop. Ben beiden geweest dit jaar dus goede vergelijking. Camping vind ik wel beter op pinkpop
Mag ik vragen op basis waarvan? Sfeer vind ik beter op Werchter ook door Central Park en het is veel minder ver lopen naar het terrein.

Mag ik vragen op basis waarvan? Sfeer vind ik beter op Werchter ook door Central Park en het is veel minder ver lopen naar het terrein.

Krijg van RW echt een massaal gevoel, 1 grote volle weide, staat nog geen boompje niks tussen. De groepsplekken op Pinkpop zijn echt duizend maal beter, kwamen allemaal met een picnic tafel en wij hadden bijv 80m2 voor zelfde aantal personen dat rw noemt voor 32m2. Ik vind afstand van camping a niet langer dan van the hive naar festival terrein. Sfeer op Pinkpop vind ik ook heerlijk, vooral silent disco altijd leuk. Oh, en op Pinkpop hebben ze tenminste zeep om je handen te wassen op de camping... RW gewoon helemaal niks. Ook geen hand desinfectans (op pp wel). Vind recycle systeem op PP ook beter waar je die zakjes krijgt van tevoren.

Bij London Grammar nóg een mooie plek kunnen voorzien. Maar dit zou wel een van de parels kunnen worden

Users who are viewing this thread