Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat de PP formule niet meer werkt en ik ben een frequent PP en LL ganger, maar met een Rodrigo en Timberlake kan je daar al om 23.00 uur naar "huis" (heb beiden uit nieuwsgierigheid een half uurtje meegepikt), maar nu eerst komend weekend Werchter!!!!
Ik denk dat de PP formule niet meer werkt en ik ben een frequent PP en LL ganger, maar met een Rodrigo en Timberlake kan je daar al om 23.00 uur naar "huis" (heb beiden uit nieuwsgierigheid een half uurtje meegepikt), maar nu eerst komend weekend Werchter!!!!
Alsof de headliner belangrijker is dan waar beide festivals (en dan zeker Lowlands) voor staan.
Blind uitverkopen lijkt me komend jaar ook geen zekerheid. Toevallig gisteren nog met vrienden over gehad dat we in 2022 geprobeerd hebben om via de resale extra kaartjes te kopen, maar dat dat lang niet lukte en zij uiteindelijk voor Pukkelpop kozen. Die situatie doet zich nu niet meer voor. Maar ik geloof niet dat bij die ontwikkeling de headliners een grote rol spelen. Al vind ik de headliners van beide festivals – met uitzondering van Asap Rocky – ook niet heel bijzonder dit jaar.
Deels eens. Ik ga toch wel erg goed op zo'n massale trektocht naar de Alpha om een act te zien met een enorme show die je maar zelden kunt meepakken.
Daar komt bij dat de mid/undercard zeker prima is, maar ook daar toch wel behoorlijk wat namen missen die bijvoorbeeld wel op Primavera en - misschien relevanter - Pukkelpop en Way out West (deels al geboekt voor BKS of DTRH) staan.
Lang verhaal kort: Voor mijn festival zou het wel erg fijn zijn als A$AP wordt vervangen door een stevige (beschikbare) naam.
Op zondag een kut headliner vindt ik altijd wel relax, in de Heineken inkomen met Brutalismus 3000 en dan lekker in een lege Bravo aankomen en door knallen
Op zondag een kut headliner vindt ik altijd wel relax, in de Heineken inkomen met Brutalismus 3000 en dan lekker in een lege Bravo aankomen en door knallen
Eens, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Heerlijk rustig overal tijdens Goldband haha.
Maar van een Stromae als afsluiter heb ik weer intens genoten. Dus beetje dubbel.
Eens, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Heerlijk rustig overal tijdens Goldband haha.
Maar van een Stromae als afsluiter heb ik weer intens genoten. Dus beetje dubbel.
Vergeet de toppers en K3, vergeet ook het Noord Nederlands Orkest. André Rieu komt als vervanger van Rocky en zelfs bij de sauna gaat er nog een moshpit zijn.