Lowlands 2025

Ja dat sowieso hoor! Heerlijk dat het dagprogramma niet gefocust is op 1 naam zonder alternatieven als je het niets vindt (looking at you Pinkpop)
Ik denk dat de PP formule niet meer werkt en ik ben een frequent PP en LL ganger, maar met een Rodrigo en Timberlake kan je daar al om 23.00 uur naar "huis" (heb beiden uit nieuwsgierigheid een half uurtje meegepikt), maar nu eerst komend weekend Werchter!!!!

Ik denk dat de PP formule niet meer werkt en ik ben een frequent PP en LL ganger, maar met een Rodrigo en Timberlake kan je daar al om 23.00 uur naar "huis" (heb beiden uit nieuwsgierigheid een half uurtje meegepikt), maar nu eerst komend weekend Werchter!!!!
Hopelijk hebben ze wel iets geleerd van Pinkpop (en Paaspop) en gaan ze niet Faithless contacteren nu.

Kom op Lowlands, ik zie hier een kans voor feestband 'Trillend Geluid' uit Goes voor de Alpha! Beter dan dat kan vast niet.

• Haha
Waarderingen: Frietandel
Alsof de headliner belangrijker is dan waar beide festivals (en dan zeker Lowlands) voor staan.

Blind uitverkopen lijkt me komend jaar ook geen zekerheid. Toevallig gisteren nog met vrienden over gehad dat we in 2022 geprobeerd hebben om via de resale extra kaartjes te kopen, maar dat dat lang niet lukte en zij uiteindelijk voor Pukkelpop kozen. Die situatie doet zich nu niet meer voor. Maar ik geloof niet dat bij die ontwikkeling de headliners een grote rol spelen. Al vind ik de headliners van beide festivals – met uitzondering van Asap Rocky – ook niet heel bijzonder dit jaar.

Deels eens. Ik ga toch wel erg goed op zo'n massale trektocht naar de Alpha om een act te zien met een enorme show die je maar zelden kunt meepakken.

Daar komt bij dat de mid/undercard zeker prima is, maar ook daar toch wel behoorlijk wat namen missen die bijvoorbeeld wel op Primavera en - misschien relevanter - Pukkelpop en Way out West (deels al geboekt voor BKS of DTRH) staan.

Lang verhaal kort: Voor mijn festival zou het wel erg fijn zijn als A$AP wordt vervangen door een stevige (beschikbare) naam.

Had EvE niet aangegeven dat Charli XCX niet tourde het weekend van lowlands? Staat op vrijdag in Zuid-Korea (en op zondag nog vrij).

• Leuk
Waarderingen: Archie
Jammer voor de fans, maar ik vind dit geen slecht nieuws persoonlijk. Voor mij veruit de minste headliner in jaren (al ben ik hiphop fan….)

The Prodigy had ik geweldig gevonden, maar die staan zaterdagavond nog in Japan.

Ik heb wel het vertrouwen dat LL met een goeie vervanger gaat komen. Het zal me niet eens verbazen als ze dit al een tijdje weten.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Jammer voor de fans, maar ik vind dit geen slecht nieuws persoonlijk. Voor mij veruit de minste headliner in jaren (al ben ik hiphop fan….)

The Prodigy had ik geweldig gevonden, maar die staan zaterdagavond nog in Japan.

Ik heb wel het vertrouwen dat LL met een goeie vervanger gaat komen. Het zal me niet eens verbazen als ze dit al een tijdje weten.
Goldband >>>> A$AP?

Op zondag een kut headliner vindt ik altijd wel relax, in de Heineken inkomen met Brutalismus 3000 en dan lekker in een lege Bravo aankomen en door knallen 😎🥳
Eens, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Heerlijk rustig overal tijdens Goldband haha.
Maar van een Stromae als afsluiter heb ik weer intens genoten. Dus beetje dubbel.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Eens, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Heerlijk rustig overal tijdens Goldband haha.
Maar van een Stromae als afsluiter heb ik weer intens genoten. Dus beetje dubbel.
Goldband... Mijn eerste en vermoedelijk enige keer in de Adonis. Zonder enige rij gewoon naar binnen wandelen.... :)

• Leuk
Waarderingen: XaviLL

Users who are viewing this thread