Rock Werchter 2025

Zo flink ingepakt vandaag, denk dan altijd “hoe krijgen we het op de plek haha..maar de tandjes wat heb ik er zin in🥳 tip voor lang koel drinken, paar flesjes water invriezen en als koelelement gebruiken, win win…
Ben echt fan van Corella, klinkt echt lekker..kom maar op met die vierdaagse🔥

Zo flink ingepakt vandaag, denk dan altijd “hoe krijgen we het op de plek haha..maar de tandjes wat heb ik er zin in🥳 tip voor lang koel drinken, paar flesjes water invriezen en als koelelement gebruiken, win win…
Ben echt fan van Corella, klinkt echt lekker..kom maar op met die vierdaagse🔥
Of andere niet koolzuurhoudende dranken (ice tea, chocomel, Capri Sun)

Nog mensen die hun gratis nmbs ticket niet kunnen ontgrendelen met een combi ticket, gekocht via ticketswap? Order number lijkt niet te werken

He! Ik heb al een paar keer op The Hive gestaan, maar dit jaar gaan we voor het eerst voor The Hive My Space. Ben heel benieuwd wat het verschil precies is en hoe het allemaal geregeld is.

Een paar vragen waar misschien iemand ervaring mee heeft:
  • Wat is het grote verschil met de gewone Hive? Is het chiller, stiller, beter geregeld?
  • Hoe zit het met de aankomst? Moet je eerst ergens wachten of kun je gelijk door naar je plek?
  • We hebben twee plekken geboekt, maar van verschillende groottes. Is het mogelijk om die naast elkaar te krijgen?
  • En hoe zit het met de rijen bij de toiletten en douches daar? Is het een beetje te doen of sta je alsnog lang te wachten?

Bedankt! 🙌
Douchen is inbegrepen dus duurt lang.

Hangt van de groottes af.

Er is een incheckzone en daarna wordt je rustig doorverwezen.

Beste mensen,

Dit jaar helaas geen werchter voor mij, omdat ik begin deze week een oorontsteking heb opgelopen.
Ik kan wel janken…

Ik heb in de pre sale ongeveer 50 coins gekocht, weet iemand of ik dit nog terug kan krijgen.
Ze staan gekoppeld aan mijn ticket, maar hoe zit het als ik deze doorverkoop op ticketswap?

Hopelijk kunnen jullie helpen.

En veel plezier alvast!
Wat een pech zeg! Je kan via de site van de coins het laten loskoppelen van jouw ticket zodat je deze via ticketswap kan verkopen. De coins kan je na afloop van het festival op de gewone manier terug laten storten tegen betaling van 1 coin.

Zoveel spanning om later vandaag alleen naar Werchter te vertrekken. Enerzijds om mijn 34weken zwangere vrouw alleen thuis achter te laten, anderzijds om de tijd op de camping alleen door te brengen. Al is het vooral dat eerste, want helemaal alleen ben je immers nooit op een festival 😁

Iedereen die vandaag al gaat alvast veel plezier! Ik mag nog een dagje werken. Kan niet wachten tot morgen!!

We gaan enkel zondag en dat is de allereerste keer dat we niet combi gaan naar Rock Werchter. Iemand tips hoe dit best aan te pakken met parking zonder ellenlange uren te verschijten?

Veel plezier op de camping vandaag! Wij gaan morgenochtend pas want regular. Wilt nu juist lukken dat ik keelpijn en verstopte neus krijg maar ach, medicijnenkast mee en hopen dat het daar niet te erg wordt!

Users who are viewing this thread