Rock Werchter 2025

Sidenote: zij vielen toen last minute in voor iemand anders, waren origineel niet geboekt.

Mumford was toch een beetje een shoe-in voor volgend jaar he. De traditionele cyclus 'Nieuw album - (zaalshow) - Festivaltour. In die lijn moet je ook rekening houden met een andere, voor u persoonlijke verschrikking: Muse.
We zien wel. Nog extréém vroeg voor zo'n dingen toch.

Muse en Mumford zouden dan opnieuw 2 van de 4 afsluiters uit 2023 zijn.

Zitten hier mensen die ervaring hebben op the hive resort en daardoor weten of die bar 's avonds enige gezelligheid biedt?

We zijn enkele jaren naar Rockvillage geweest en daar was het heftig doorduwen. Kan ook op the Hive, maar van die stubru-dj's krijg ik tegenwoordig spastische darmen, vrees ik. Dus is een alternatief voor een sporadisch afzakkertje steeds welkom.
Voorgaande jaren op The Resort gezeten en het was altijd wel gezellig rondom het barretje, ook overdag trouwens. Vaak voordat we het festivalterrein op gingen daar al een beetje in de stemming gekomen. Maar je moet geen heftige afterparty verwachten zoals op The Hive.

Voorgaande jaren op The Resort gezeten en het was altijd wel gezellig rondom het barretje, ook overdag trouwens. Vaak voordat we het festivalterrein op gingen daar al een beetje in de stemming gekomen. Maar je moet geen heftige afterparty verwachten zoals op The Hive.
Ik ben sinds vorig jaar een vijftiger, ik heb dat allemaal niet meer nodig, die heftige afterparty's :-)

Wat we wel ok vonden op rockvillage was dat je daar een flesje rosé kon kraken net voor het afzakken naar de weide. Ideaal om na het ontbijt de beentjes los te gooien. Lukt dat daar?

De truc is om het meest smaakloze bier mee te nemen, dat is lauw namelijk niet meer smaakloos, maar wel prima!
Ik heb juist net ingeslagen bij de lokale speciaalbier tent, allemaal NEIPAs en Smoothie Sours, die zijn warm ook heel prima haha. Dan overleef ik die Jup op het terrein ook nog.

• Leuk
Waarderingen: fiesta en Lemmen200
maar als resort kan je wel gewoon binnen op the hive afterparty als je dat wil

Heeft iemand nog tips voor goeie camping snacks of iets kleins wat je t terrein mee op kan nemen?

Ik heb nog wat Nakd bars liggen maar moet nog even langs de super voor ander spul

Koude blikkers voor woensdag en donderdag vm, de rest van de dagen 6l Sangria. Altijd goe om de dag mee te starten :cool:

Jongens, Tom Odell komt naar Werchter!!!! Doe verrast.

De oplettende Rock Werchter-fans hadden het al opgemerkt: er was nog één spot vrij in de line-up van zaterdag 5 juli op Main Stage. Na een teaser onder het anagram Hello Tempest Road, kunnen we nu met veel plezier bevestigen dat Tom Odell op Rock Werchter zal staan! Zijn zevende studioalbum 'A Wonderful Life' komt op 5 september uit, maar hij zal ons in Werchter al een voorsmaakje geven. Tom Odell behoort tot de club van meest gestreamde artiesten. Hij brak in 2013 door met zijn debuutsingle "Another Love", die in 2022 viraal ging op TikTok en inmiddels meer dan drie miljard keer werd gestreamd op Spotify. Zijn eerste album 'Long Way Down' leverde hem meteen een BRIT Award op. Sindsdien groeide hij uit tot een van de meest uitgesproken en authentieke stemmen in de hedendaagse popmuziek. In het najaar staat hij ook in het Sportpaleis.

• Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Everyknight en luluasas

De oplettende Rock Werchter-fans hadden het al opgemerkt: er was nog één spot vrij in de line-up van zaterdag 5 juli op Main Stage. Na een teaser onder het anagram Hello Tempest Road, kunnen we nu met veel plezier bevestigen dat Tom Odell op Rock Werchter zal staan! Zijn zevende studioalbum 'A Wonderful Life' komt op 5 september uit, maar hij zal ons in Werchter al een voorsmaakje geven. Tom Odell behoort tot de club van meest gestreamde artiesten. Hij brak in 2013 door met zijn debuutsingle "Another Love", die in 2022 viraal ging op TikTok en inmiddels meer dan drie miljard keer werd gestreamd op Spotify. Zijn eerste album 'Long Way Down' leverde hem meteen een BRIT Award op. Sindsdien groeide hij uit tot een van de meest uitgesproken en authentieke stemmen in de hedendaagse popmuziek. In het najaar staat hij ook in het Sportpaleis.
Zo... deze zag ik ff niet aankomen!

• Leuk
Waarderingen: DirkG

Ron Burgundy What GIF

• Leuk
Waarderingen: DirkG
Maar ook echt de "surprise!!" 😂

Bijlagen

• Screenshot_20250701-160346.png
    Screenshot_20250701-160346.png
    96,4 KB · Weergaven: 87

Users who are viewing this thread