Rock Werchter 2025

Iedereen gezien?

De check-in verloopt wat anders dan voorgaande jaren. Na de ticketcontrole zal je langs een schaduwzone door de geventileerde tent van Central Park geleid worden voor je je bagage laat checken. Zo voorkomen we wachten in de volle zon. Bovendien zal er, indien nodig, water uitgedeeld worden in de wachtzones.

Tips om jezelf koel en veilig te houden:

• Smeer regelmatig zonnecrème
  • Drink voldoende water, voorzie ook water voor onderweg
  • Draag een petje of hoed
  • Zoek regelmatig de schaduw op
  • Zorg goed voor jezelf en mekaar
Op The Hive zijn er watervernevelaars voorzien die voor verfrissing zorgen. Bij de comfortzones vind je gratis drinkwater en in Central Park staan er zonnecrème dispensers.
Dit klinkt top, Werchter zit er altijd bovenop met dit soort dingen, netjes!

Daar lijkt het niet op. 0,0 wordt apart genoemd.
Als het de prijs is van blikjes jupiler, lijkt het me enkel voor the Hive te zijn.

Het zou wel oliedom zijn van de organisatoren om op de festivalweide bier uit bekers van 25cl duurder te verkopen dan blikjes van 33cl.

0,0 is in blikjes, dat was alvast op Graspop zo.

Daar hing de flauwe Jupiler-pils na drie dagen echt mijn voeten uit. Wordt pittig om daar nog een vierde dag aan te plakken. En we zijn er zelfs al morgenavond. Heftig. Op naar de Karmeliet in de aperobar dus.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en rw83
Als het de prijs is van blikjes jupiler, lijkt het me enkel voor the Hive te zijn.

Het zou wel oliedom zijn van de organisatoren om op de festivalweide bier uit bekers van 25cl duurder te verkopen dan blikjes van 33cl.

0,0 is in blikjes, dat was alvast op Graspop zo.

Daar hing de flauwe Jupiler-pils na drie dagen echt mijn voeten uit. Wordt pittig om daar nog een vierde dag aan te plakken. En we zijn er zelfs al morgenavond. Heftig. Op naar de Karmeliet in de aperobar dus.
Ik heb de koelbox alvast volzitten met Hertog Jan, voor als dat niet meer koud is heb ik nog Bacardi Lemon blikjes dat drinkt beter lauw als pils naar mijn mening.

Ik heb de koelbox alvast volzitten met Hertog Jan, voor als dat niet meer koud is heb ik nog Bacardi Lemon blikjes dat drinkt beter lauw als pils naar mijn mening.
Mijn zoon heeft blikjes gin tonic mee, want "dat is warm nog te doen om te drinken". En mijn dochter drinkt op de camping (warme) rosé met fanta

De jeugd is kapot!

• Haha
Waarderingen: swissepfan
Mijn zoon heeft blikjes gin tonic mee, want "dat is warm nog te doen om te drinken". En mijn dochter drinkt op de camping (warme) rosé met fanta

De jeugd is kapot!
De truc is om het meest smaakloze bier mee te nemen, dat is lauw namelijk niet meer smaakloos, maar wel prima!

Is My Chemical Romance dan op één of andere manier relevanter geworden dan in 2011, toen ze als tweede van de dag om 15u speelden? Toen kwamen al deze bands er nog achter: Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings Of Leon én Arsenal.

Bij mijn weten geen enkele (radio)hit gehad de voorbije 14 jaar + als ik even op Spotify kijk zijn alle meest gestreamde nummers allemaal uit de periode pre 2010.
Maar soms kan een band zich zo schaars maken dat ze heel veel tickets verkopen als ze nog eens naar een bepaald land komen. België is al geleden van 2011.

De codes en uitleg om onze airbnb binnen te komen zijn ondertussen binnen, de trein en andere tickets liggen klaar en ik heb op de valreep nog een paar uur vroeger vrij gefikst om morgen een stuk eerder naar Leuven af te zakken. Gezellig een ijsje eten, wat shoppen en een restaurantje doen in Leuven, en donderdag dan weer naar de coolste weide van het land fietsen met dochterlief.

Zei daar iemand quality bonding time?

Ik drink nauwelijks alcohol tijdens Werchter. Bier vind ik niet lekker (sorry, voor het vloeken). Wijn is meestal de goorste bocht op festivals. Daarnaast wil ik de muziek echt meemaken. Dus voor mij vooral cola en water. Geen lauwe wijn of iets anders.

• Leuk
Waarderingen: muggenstift en Neeltje
Is My Chemical Romance dan op één of andere manier relevanter geworden dan in 2011, toen ze als tweede van de dag om 15u speelden? Toen kwamen al deze bands er nog achter: Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings Of Leon én Arsenal.

Bij mijn weten geen enkele (radio)hit gehad de voorbije 14 jaar + als ik even op Spotify kijk zijn alle meest gestreamde nummers allemaal uit de periode pre 2010.
Sidenote: zij vielen toen last minute in voor iemand anders, waren origineel niet geboekt.
Extra hard genieten van dit jaar dus.
Mumford was toch een beetje een shoe-in voor volgend jaar he. De traditionele cyclus 'Nieuw album - (zaalshow) - Festivaltour. In die lijn moet je ook rekening houden met een andere, voor u persoonlijke verschrikking: Muse.

Zitten hier mensen die ervaring hebben op the hive resort en daardoor weten of die bar 's avonds enige gezelligheid biedt?

We zijn enkele jaren naar Rockvillage geweest en daar was het heftig doorduwen. Kan ook op the Hive, maar van die stubru-dj's krijg ik tegenwoordig spastische darmen, vrees ik. Dus is een alternatief voor een sporadisch afzakkertje steeds welkom.

Users who are viewing this thread