Het middelgrote Ronnie Radke topic

Crossfaith heeft de desbetreffende gitarist uit de band gezet volgens de statement. Volgens Ronnie klopt er in de jappanse statement iets niet helemaal. Er staat social inappropriate ipv (zoals in de Engelse statement) inappropriate communication with a underage fan. Voor de hele statement moet je op t crossfaith account kijken. Hebben de rest ook van hun insta verwijderd op de 2 statements na.
Knosis heeft Daiki trouwens ook buiten gezet, wist zelfs niet dat hij daar ook in zat, dat is de band van Ryo voormalige crystal lake zanger.

Het zegt overigens ook weer genoeg over hoe klein deze man is als je hem hoort over de catering bij Graspop. Iedereen die het festival al een tijd volgt weet dat ze bij Graspop achter de schermen heel goed zijn voor hun artiesten. Ik heb werkelijk nog nooit enige artiest horen klagen over de kwaliteit van het eten. Sterker nog: het tegenovergestelde is eerder waar. Dus een totaal onnodige steek onder water en je kunt je ook afvragen in hoeverre hij zichzelf er een plezier mee doet om zo openlijk en onterecht ruzie te gaan zitten maken met een alom gewaardeerde organisatie en die ook nog eens onder de vlag van Live Nation valt. De toekomst zal het uitwijzen.
Die staat van zen leven niet meer in België, communicatie en artiesten behandeling/catering is de grootste trots bij LNbe.

Die staat van zen leven niet meer in België, communicatie en artiesten behandeling/catering is de grootste trots bij LNbe.
Scheelt Livenation alleen maar gedoe. Vind FiR goede muziek hebben maar deze engnek gun ik het podium niet, dat hij die andere engnek aanpakt op dat hij een smerige pedo is veranderd niets in mijn beeld beeld over Radke.

Statement crossfaith
crossfaith heeft een statement gemaakt over het hele gebeuren. Band stopt er tijdelijk mee en annuleren de geplande shows. Ook word het bewijs erbij geleverd en een tijdlijn gedeeld. Hierin is te zien dat het allemaal in een paar dagen gebeurde (de berichten werden verzonnen op 18 juni en crossfaith werd op de hoogte gesteld door ronnie op de 19e. Al met al vind ik het zelf niet gek dat graspop ze niet heeft gecanceld omdat het midden in het festival allemaal gebeurde en daarom geen tijd hebben gehad hier goed over na te denken.

Edit: ook de statement van de gitarist gevonden: Statement DAIKI

Laatst bewerkt:
Statement crossfaith
crossfaith heeft een statement gemaakt over het hele gebeuren. Band stopt er tijdelijk mee en annuleren de geplande shows. Ook word het bewijs erbij geleverd en een tijdlijn gedeeld. Hierin is te zien dat het allemaal in een paar dagen gebeurde (de berichten werden verzonnen op 18 juni en crossfaith werd op de hoogte gesteld door ronnie op de 19e. Al met al vind ik het zelf niet gek dat graspop ze niet heeft gecanceld omdat het midden in het festival allemaal gebeurde en daarom geen tijd hebben gehad hier goed over na te denken.

Edit: ook de statement van de gitarist gevonden: Statement DAIKI
Naar mijn mening terecht dat hij uit de band is gezet. Met dit soort dingen kun je niet zomaar mensen op hun goede woord geloven ook al klinkt het vanuit zijn kant logisch, risico dat er wat anders bedoeld werd blijft er nog steeds en wie weet wat er gestuurd was als hij niet ontdekt was. Ronnie Radke is nog steeds een klootzak....

• Leuk
Waarderingen: Projunk en Dwarf
Naar aanleiding van Ronnie's opmerking over de catering die slecht was op Graspop:

Gisteren de video van Matt Horn gezien op Graspop. Matt is de drum tech voor Falling in Reverse, en maakt altijd backstage video's van arena's en festivals waar ze spelen.

Gotta admit: de catering backstage ziet er écht bagger uit... Denk dat ze beter 4 skullies hadden gegeven en hadden gezegd dat ze op de wei iets mochten gaan halen.

Naar aanleiding van Ronnie's opmerking over de catering die slecht was op Graspop:

Gisteren de video van Matt Horn gezien op Graspop. Matt is de drum tech voor Falling in Reverse, en maakt altijd backstage video's van arena's en festivals waar ze spelen.

Gotta admit: de catering backstage ziet er écht bagger uit... Denk dat ze beter 4 skullies hadden gegeven en hadden gezegd dat ze op de wei iets mochten gaan halen.

Zou crew geen aparte catering hebben?

Zou crew geen aparte catering hebben?
Ongetwijfeld. Maar in andere video's ziet ook de catering voor crew er wel véél beter uit dan wat ze op Graspop kregen.

Ik ga op geen enkele manier het diva-gedrag van Ronnie goedpraten hoor (van eten tegen de muur smijten enzo?), maar ik vind dat een festival van dit kaliber toch wel iets meer moeite mag doen qua catering, ook voor crew.

Tja het is wat ander kaliber eten als op de wei. Niet top maar ook niet het minste.
Verder moeten ze ook bulk kunnen prepareren, crew is ook een aardige groep mensen uiteindelijk.
Tja en wat is het juiste niveau eten voor crew, volgens mij is dit prima hoorde ook niemand klagen.(heb het niet in detail geluisterd/gekeken)

En de artiesten kunnen kiezen volgens mij. Wat en waar ze gaan eten.

Verder wel leuk dat de verschillende crewteams tussen deze grote bands goed met elkaar omgaan.

• Leuk
Waarderingen: CedricH

Users who are viewing this thread