Het middelgrote Ronnie Radke topic

Als dat echte screenshots zijn en geen fake gesprek.
Ik vertrouw er wel in dat die screenshots echt zullen zijn. Wel bedenkelijk dat hij een screenshot van voordien nog een keer post nadat ze zegt 14 te zijn want dat Laat het wel een pak erger lijken. Snijdt hij wat in zijn vel mee en ik snap niet waarom.

Ik snap beide kampen hun punt/insteek voor een stuk wel, het gesprek is redelijk snel afgerond nadat ze haar leeftijd zegt maar langs de andere kant, wat moet een 37 jarige zitten sturen met vrouwen waarvan je zelf wel kan zien dat ze een pak jonger zijn dan jou. En de manier waarop is ook bedenkelijk.

daiki heeft volgens mij geen plaats meer in de band en hoe langer crossfaith wacht hoe erger het voor de band wordt.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 1880
Net de volledige conversatie gezien, Ronnie heeft dus gewoon gelijk. Die kerel van Crossfaith wist dus weldegelijk dat ze 14 was.

Damn, ik moet Ronnie gelijk geven.

• Wow
Waarderingen: swissepfan
Zelfs een kapotte klok is 2x per dag juist.

Maar goed dat hij het communiceert, blijf het wel raar vinden dat Graspop daar dan niet op reageert als andere festivals dat wel doen. Toch niet zo goed voor hun imago als ze echt geen reactie tonen daar op.

Ik denk misschien wel dat daar nog iets misgelopen is dat hij ze er toch bij betrekt... misschien de rekening voor de getrashte kamer gekregen..

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en won666
Ik vertrouw er wel in dat die screenshots echt zullen zijn. Wel bedenkelijk dat hij een screenshot van voordien nog een keer post nadat ze zegt 14 te zijn want dat Laat het wel een pak erger lijken. Snijdt hij wat in zijn vel mee en ik snap niet waarom.

Ik snap beide kampen hun punt/insteek voor een stuk wel, het gesprek is redelijk snel afgerond nadat ze haar leeftijd zegt maar langs de andere kant, wat moet een 37 jarige zitten sturen met vrouwen waarvan je zelf wel kan zien dat ze een pak jonger zijn dan jou. En de manier waarop is ook bedenkelijk.

daiki heeft volgens mij geen plaats meer in de band en hoe langer crossfaith wacht hoe erger het voor de band wordt.
Ik geloof wel dat de berichten echt zijn en de politie mag wel eens sneuzen in zijn computer en gsm wat mij betreft.
Ken zou ook nog gezegd hebben dat het ook deels cultuur en taal barriere was en er niks 'fout' is gebeurd. Wettelijk gezien denk ik ook niet dat Daiki zware gevolgen gaat moeten ondergaan.
Dat Daiki uit de band moet en Crossfaith even een pauze moet krijgen staat als een paal boven water.

Ik erger mij er wel aan dat er random mensen op posts van Graspop nu dingen zeggen als ''do you like little girls? This festival gots you coverd''.
Graspop doet er goed aan hier niet veel aandacht aan te schenken.

Maar goed dat hij het communiceert, blijf het wel raar vinden dat Graspop daar dan niet op reageert als andere festivals dat wel doen. Toch niet zo goed voor hun imago als ze echt geen reactie tonen daar op.

Ik denk misschien wel dat daar nog iets misgelopen is dat hij ze er toch bij betrekt... misschien de rekening voor de getrashte kamer gekregen..
Die getrashte kamer is helemaal niet op graspop, maar in FR. Hij zet dat bij dezelfde post als rage bait.

Waar vinden jullie de gelekte screenshots terug? Ik kan ze online niet terugvinden, maar weet ook totaal niet waar te zoeken.

Dat van die klok ga ik onthouden

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Lars.
Ik geloof wel dat de berichten echt zijn en de politie mag wel eens sneuzen in zijn computer en gsm wat mij betreft.
Ken zou ook nog gezegd hebben dat het ook deels cultuur en taal barriere was en er niks 'fout' is gebeurd. Wettelijk gezien denk ik ook niet dat Daiki zware gevolgen gaat moeten ondergaan.
Dat Daiki uit de band moet en Crossfaith even een pauze moet krijgen staat als een paal boven water.

Ik erger mij er wel aan dat er random mensen op posts van Graspop nu dingen zeggen als ''do you like little girls? This festival gots you coverd''.
Graspop doet er goed aan hier niet veel aandacht aan te schenken.
De andere festivals werden gecancelled door crossfaith zelf, tijdens Graspop was dit ook nog allemaal niet publiek, dan kan je als Graspop 2 keuzes maken, crossfaith zelf cancellen, contractbreuk plegen en de penalty betalen die er in zit, een andere band 2 dagen op voorhand zoeken en betalen en dan bovendien niet mogen zeggen waarom omdat je jou anders open zet voor een rechtzaak. Ofwel laat je ze spelen.

DIt was gewoon een vrij onmogelijke situatie voor Graspop, ik vermoed wel dat ze gecommuniceerd hebben met het crossfaith kamp maar als die niet vrijwillig opstappen dan kan je niet veel als organisatie. En bovendien gebeurt dit tijdens dat het festival bezig is, de meest hectische periode van het jaar voor de organisatie.

• Leuk
Waarderingen: Paddy, Dwarf en Jamel

Als het ernstig genoeg is om heel hun show te cancellen gaan het geen fake screenshots zijn. Die viezerik moet zo snel mogelijk uit de band. Helaas nog geen statement gelezen van de groep. Dus volgens mij over and out met crossfaith. Jammer, want ik was aangenaam verrast in 2022 toen zij kort op de middag speelde op mainstage.

Pedofielen moeten er uit, niet alleen in de muziekscene, maar in heel de maatschappij. Elke minderjarige moet zich veilig kunnen voelen en niet worden lastig gevallen door een oudere man.

De andere festivals werden gecancelled door crossfaith zelf, tijdens Graspop was dit ook nog allemaal niet publiek, dan kan je als Graspop 2 keuzes maken, crossfaith zelf cancellen, contractbreuk plegen en de penalty betalen die er in zit, een andere band 2 dagen op voorhand zoeken en betalen en dan bovendien niet mogen zeggen waarom omdat je jou anders open zet voor een rechtzaak. Ofwel laat je ze spelen.

DIt was gewoon een vrij onmogelijke situatie voor Graspop, ik vermoed wel dat ze gecommuniceerd hebben met het crossfaith kamp maar als die niet vrijwillig opstappen dan kan je niet veel als organisatie. En bovendien gebeurt dit tijdens dat het festival bezig is, de meest hectische periode van het jaar voor de organisatie.
Ik blame graspop ook niet om Crossfaith te laten spelen?
Elke gek kan morgen een DM sturen naar graspop met screenshots van Ronnie die dickpics stuurt naar Trump bijvoorbeeld.

Daarom zei ik dus ook dat het frustrerend is dat mensen nu op graspop zitten te bashen. Sleutelwoord zit er wellicht in dat Ronnie zegt dat Graspop ze gingen kicken nadat Ronnie het hun had verteld.
Je kan trouwens een band heus wel cancellen bij dringende noodzaak en als je dat voldoende kan staven.
Ik denk dat het eerstvolgende festival ze zelf heeft gekickt, of FiR deed het, maakt ook niet veel uit.

Als het ernstig genoeg is om heel hun show te cancellen gaan het geen fake screenshots zijn. Die viezerik moet zo snel mogelijk uit de band. Helaas nog geen statement gelezen van de groep. Dus volgens mij over and out met crossfaith. Jammer, want ik was aangenaam verrast in 2022 toen zij kort op de middag speelde op mainstage.

Pedofielen moeten er uit, niet alleen in de muziekscene, maar in heel de maatschappij. Elke minderjarige moet zich veilig kunnen voelen en niet worden lastig gevallen door een oudere man.
Er is toch wel een statement? Al van eergisteren geloof ik

Eventjes advocaat van de duivel spelen hier, maar wel heel duidelijk erbij vermelden dat ik het absoluut niet goedkeur. Maar de age of consent was tot juni 2023 nog altijd 13 jaar in Japan. Dat is toen verhoogd naar 16.

Misschien een stomme vraag hoe komt Ronnie aan de screenshots. (Origine en validiteit van bewijs lijkt me relevant) Lijkt me niet dat je daarmee te koop loopt en met AI kun je dit tegenwoordig dit ook deep faken.

Zeg niet dat dit zo is.
Maar ik vertrouw die gast zelf voor geen meter.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Misschien een stomme vraag hoe komt Ronnie aan de screenshots. (Origine en validiteit van bewijs lijkt me relevant) Lijkt me niet dat je daarmee te koop loopt en met AI kun je dit tegenwoordig dit ook deep faken.

Zeg niet dat dit zo is.
Maar ik vertrouw die gast zelf voor geen meter.
Mezelf een beetje in de Graspop organisatie verplaatsende kan ik me goed voorstellen dat dit ook meespeelt. Het was niet Steve Harris of Joakim Broden of Winston McCall of Corey Taylor of Robb Flynn of noem één van de talloze andere artiesten waar de organisatie al jaren goede banden mee onderhoudt, maar Ronnie 'fucking' Radke die ze, terwijl het festival al aan de gang is, opeens confronteert met een paar vage screenshots. Ik zou het juist gek vinden als Graspop daar, in de hectiek van een draaiend festival, direct op had geanticipeerd en Crossfaith van het festival had geflikkerd, op basis van dermate weinig bewijs.

Ik bedoel, de enige bron op dat moment was de veroordeelde crimineel Ronnie Radke, die zich structureel miskend en op zijn piemeltje getrapt voelt. De man die stelselmatig zijn eigen fans voorliegt. Die concerten last minute afzegt omdat het allemaal even niet precies loopt zoals meneer Radke dat wil. De man die ruzie maakt met alles en iedereen, die door andere festivals en boekers zelf van affiches is gedonderd en die zichzelf met een heel trots gevoel het imago van 'bad guy' aanmeet bij elke gelegenheid die hij ziet. Die gast is de enige bron van dit verhaal. Mag een organisatie daar een heel klein beetje sceptisch op reageren?

Het zegt overigens ook weer genoeg over hoe klein deze man is als je hem hoort over de catering bij Graspop. Iedereen die het festival al een tijd volgt weet dat ze bij Graspop achter de schermen heel goed zijn voor hun artiesten. Ik heb werkelijk nog nooit enige artiest horen klagen over de kwaliteit van het eten. Sterker nog: het tegenovergestelde is eerder waar. Dus een totaal onnodige steek onder water en je kunt je ook afvragen in hoeverre hij zichzelf er een plezier mee doet om zo openlijk en onterecht ruzie te gaan zitten maken met een alom gewaardeerde organisatie en die ook nog eens onder de vlag van Live Nation valt. De toekomst zal het uitwijzen.

Ik ben blij dat hier een apart topic voor is. Pedofielen zijn het slijk der aarde, maar meneer Radke is gvd geen haar beter. Dus je bent veroordeeld wegens een aandeel in een moordzaak en nu is hij de held omdat ie zogenaamd iets meld via de socials? Justitie en Politie horen dit te doen. Niet die ongelooflijke mongool die Radke heet. Echt......

Crossfaith heeft de desbetreffende gitarist uit de band gezet volgens de statement. Volgens Ronnie klopt er in de jappanse statement iets niet helemaal. Er staat social inappropriate ipv (zoals in de Engelse statement) inappropriate communication with a underage fan. Voor de hele statement moet je op t crossfaith account kijken. Hebben de rest ook van hun insta verwijderd op de 2 statements na.

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread