Rock Werchter 2025

€43 voor de ribbetjes is wel echt waanzin :D
€16 voor een margherita of durum vind ik toch ook lastig.
Die hele pizza's zijn hun geld waard.

Maar als je het te duur vindt, je mag eten meenemen. Dus heb je het budget niet om de hele dag aan de kraam te eten, neem dan zelf iets mee. Water is ook gratis. Snap best dat niet iedereen goed bij kas zit, maar je kunt het enigszins opvangen door zelf wat mee te nemen.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Coins, Skulls of hoe ze het ook willen noemen zijn een onnozel systeem. Op Hellfest schrijf je geld over op je cashless systeem. Dat komt op de chip op je festivalbandje te zitten. Telkens je iets besteld, toont men wat het je zal kosten (in €). Eenmaal betaalt, tonen ze nog eens je saldo. Ook alle merch kopen gaat op die manier. Veel gemakkelijker kan het niet. En als je geld over hebt, storten ze alles terug ZONDER kosten. Als je de eerste keer geld stort, betaal je €1,50 transactie.
Dus dat systeem van Hellfest verschilt maar nauwelijks met hoe Graspop en Werchter het doen.

Coins, Skulls of hoe ze het ook willen noemen zijn een onnozel systeem. Op Hellfest schrijf je geld over op je cashless systeem. Dat komt op de chip op je festivalbandje te zitten. Telkens je iets besteld, toont men wat het je zal kosten (in €). Eenmaal betaalt, tonen ze nog eens je saldo. Ook alle merch kopen gaat op die manier. Veel gemakkelijker kan het niet. En als je geld over hebt, storten ze alles terug ZONDER kosten. Als je de eerste keer geld stort, betaal je €1,50 transactie.
Tkan nog veel makkelijker. Op best kept en primavera betaal je met uw bankkaart, gsm of uw horloge. Ahja eigenlijk zoals overal ter wereld als je iets wilt betalen.

Aangezien hier een aantal lijstjesverslaafden zitten (net als ikzelf overigens) vraag ik me af: wat is je top 3 of top 5 qua pareltjes op deze food lijst? Ik zie namelijk echt heel veel interessante dingen erop staan, maar geen idee of het ook daadwerkelijk zo goed is als het klinkt...
Cheese nacho's voor 9,50 euro vind ik al zeker niet slecht. Meeste poke bowls voor 15,20 euro vind ik ook een competitieve prijs, al vond ik die in '23 zo zuur van smaak (helaas) Bij FoodMaker kost een bowl zelfs maar 11,02 euro dus als dat ongeveer dezelfde portie is, lijkt het me echt een steal. Voor de rest blij dat Glutenfree Wonderland nu ook op Werchter zal zijn, ook al is het duur. Heb ik tenminste wat meer opties en met een pasta carbonara voor 17,86 euro kan ik nog enigszins leven :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Cheese nacho's voor 9,50 euro vind ik al zeker niet slecht. Meeste poke bowls voor 15,20 euro vind ik ook een competitieve prijs, al vond ik die in '23 zo zuur van smaak (helaas) Bij FoodMaker kost een bowl zelfs maar 11,02 euro dus als dat ongeveer dezelfde portie is, lijkt het me echt een steal. Voor de rest blij dat Glutenfree Wonderland nu ook op Werchter zal zijn, ook al is het duur. Heb ik tenminste wat meer opties en met een pasta carbonara voor 17,86 euro kan ik nog enigszins leven :ROFLMAO:
Als ze dezelfde bakken als de laatste jaren hebben wel ja, duur maar zit je tenminste voor de komende tijd ook even vol. Voor de afwisseling meestal een patatje stoofvlees of een curry, snackie voor de headliner en de rest gewoon op de camping.

Als ze dezelfde bakken als de laatste jaren hebben wel ja, duur maar zit je tenminste voor de komende tijd ook even vol. Voor de afwisseling meestal een patatje stoofvlees of een curry, snackie voor de headliner en de rest gewoon op de camping.
wat bedoel je met bakken? welk eten gaat het hier?

Geen idee of er ook een Mitrailletestand is op Werchter. Op Graspop waren zo populair. Was een best oké prijs/hoeveelheid verhouding die je kon krijgen.
Heel veel koolhydraten, goed om een fongske te leggen.

Geen idee of er ook een Mitrailletestand is op Werchter. Op Graspop waren zo populair. Was een best oké prijs/hoeveelheid verhouding die je kon krijgen.
Heel veel koolhydraten, goed om een fongske te leggen.
dat zag er heerlijk uit om te proberen
dus hoop ook op werchter

edit:
MITRAILLETTE FRIKANDEL12.543.3
MITRAILLETTE MEXICANO13.303.5

Die mitraillette was op Graspop wel een van de betere kwantiteit/prijs verhoudingen die je kon krijgen, zijn echt flinke porties die je krijgt daar.

Users who are viewing this thread