Rock Werchter 2025

Lola Young en Simple Minds zijn toch niet combineerbaar? Moet dit niet bij 'lastigste clash' staan :)?
Eerst Lola Young uitkijken, daarna onmiddelijk naar Simple minds. Heb ik vrede mee. Bij Weezer vs Celeste heb je veel meer overlap. Na weezer nog een stuk Celeste meepikken is bvb onmogelijk. Daar zit voor mij het verschil.

Aangezien hier een aantal lijstjesverslaafden zitten (net als ikzelf overigens) vraag ik me af: wat is je top 3 of top 5 qua pareltjes op deze food lijst? Ik zie namelijk echt heel veel interessante dingen erop staan, maar geen idee of het ook daadwerkelijk zo goed is als het klinkt...

• Leuk
Waarderingen: Louwers
€43 voor de ribbetjes is wel echt waanzin :D
€16 voor een margherita of durum vind ik toch ook lastig.

Aangezien hier een aantal lijstjesverslaafden zitten (net als ikzelf overigens) vraag ik me af: wat is je top 3 of top 5 qua pareltjes op deze food lijst? Ik zie namelijk echt heel veel interessante dingen erop staan, maar geen idee of het ook daadwerkelijk zo goed is als het klinkt...
Eh... water en brood?

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Hoezo werkt dat systeem dan nog met munten?? Als je toch cashless kunt betalen kun je net zo goed gewoon euro's hanteren ipv coins met één decimaal achter de komma.

Hoezo werkt dat systeem dan nog met munten?? Als je toch cashless kunt betalen kun je net zo goed gewoon euro's hanteren ipv coins met één decimaal achter de komma.
Rekent sneller achter de toog.

Vijf bier en een cola is 6 coins plus 1,2 coins voor de cups.

Da's sneller te checken dan 6 x 3,80 plus 6 x (0,2 x 3,80) = 27,36 euro

Coins, Skulls of hoe ze het ook willen noemen zijn een onnozel systeem. Op Hellfest schrijf je geld over op je cashless systeem. Dat komt op de chip op je festivalbandje te zitten. Telkens je iets besteld, toont men wat het je zal kosten (in €). Eenmaal betaalt, tonen ze nog eens je saldo. Ook alle merch kopen gaat op die manier. Veel gemakkelijker kan het niet. En als je geld over hebt, storten ze alles terug ZONDER kosten. Als je de eerste keer geld stort, betaal je €1,50 transactie.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Louwers

Users who are viewing this thread