Graspop Metal Meeting 2025

Bijna al m'n bandshirts zijn van 't textielmerk Gildan, dus dat is volkomen normaal. Net als Fruit of the Loom en B&C. Dat zijn de meest gebruikelijke textielmerken voor bandshirts.
Hmm, ik koop mijn merch altijd via de website van de bands en deze zijn nooit met ‘gildan’ labels. Telkens een custom made label van de band (buiten natuurlijk de kleinere groepen).

Zegetochtje van The Hu hoor! Uitpuilende Marquee en een band in topvorm. Was vet ook om als een soort tribal leger met z'n allen de Marquee uit te marcheren 'Hu Hu Hu Hu' brullend.

Gaat hun laatste optreden in een tent zijn, vrees ik.

The Hu lekker in een (ondergaand) zonnetje, dat is toch heerlijk? Een horde metalheads in een stofwolk in plaats van een Mongoolse horde te paard in een stofwolk, lijkt me een mooi beeld

Hmm, ik koop mijn merch altijd via de website van de bands en deze zijn nooit met ‘gildan’ labels. Telkens een custom made label van de band (buiten natuurlijk de kleinere groepen).
Tool, Ghost, Opeth, om maar een paar te noemen, hebben hoofdzakelijk Gildan shirts. Vooral tijdens tours, want is relatief goedkoop. De Rammstein's/Metallica's van deze wereld hebben idd custom made labels.

Elk festival heeft gratis tickets aan sponsors en die mensen komen op zaterdag want dan moeten ze geen verlof inzetten. Op andere festivals is het ook altijd drukker op zaterdagen.

Ik weet bv dat er op PKP bovenop de capaciteit van 66k tot extra 10k sponsortickets kunnen komen op een dag, en die komen bijna allemaal op zaterdag.
Ik krijg ook af en toe sponsor tickets via mijn werk.. maar daar moeten we op voorhand wel een dag kiezen.

Lijkt me toch te gort dat er tot op de max capaciteit (hallo brandweer etc?) tot 10k extra tickets verdeeld worden :/
Uit ervaring durf ik het helaas te geloven maar fuck..

Kort voor aanvang was het echt nog heel erg leeg, voelde een beetje als A Perfect Circle een aantal jaar geleden.

Inmiddels hebben toch veel mensen de oversteek gemaakt vanaf Korn, Airbourne en Amenra en staat het gezellig vol. Maar zeker niet het drukste veld van het weekend nee.

Wel een superstrakke set zeg! Uniek wel om dit zo te kunnen zien.

Users who are viewing this thread