Graspop Metal Meeting 2025

Voordat ik aan mijn verslag van de donderdag begin, ik las hier meerdere berichten rondom de zang van Bruce, onder andere over timing (zelf niks van gemerkt), maar hadden meer mensen het idee dat ie misschien iets te veel gedronken had? Leek een beetje vreemd te praten met een soort slis in z'n stem bij de praatjes tussen de nummers?

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: PreFXDesigns en El_Leipo
Vrij luid, wel één van mijn hoogtepunten so far. Ik ben Alice In Chains fan dus ik keek hier wel naar uit. Jerry is een levende legende maar Greg Puciato gaf mij echt mega Layne Staley vibes in de AIC-nummers.
Ja man wat is die gozer goed!

Vroeg me met mn gezelschap ook af van: hoeveel mensen weten hier dat de (voormalig) vocalist van The Dillinger Escape Plan hier een masterclass staat te geven?

Voordat ik aan mijn verslag van de donderdag begin, ik las hier meerdere berichten rondom de zang van Bruce, onder andere over timing (zelf niks van gemerkt), maar hadden meer mensen het idee dat ie misschien iets te veel gedronken had? Leek een beetje vreemd te praten met een soort slis in z'n stem bij de praatjes tussen de nummers?
In het Frans wel ja. Om zelf in Parijs te wonen ... . Ik heb al videos gezien van de band uit Frankrijk waarin hij wel deftig Frans praat maar gisteren avond ...

Misschien teveel aan zijn eigen bier gezeten? 🤣

Ahja en mijn vorige comment was bedoelt voor de persoon die achter NIN merch vroeg. Ik weet niet meer wie het was. En ik was het er vergeten bij te zetten

Op de socials van GMM zag ik dat Knocked Loose ook gestreamd zou worden, maar op de stream staat ie niet tussen het programma. Komt misschien nog, hoewel latere tijdstippen er wel al staan?

Edit: staat er nu wel.
Het lukt mij toch niet om te wennen aan de zang.

Het lukt mij toch niet om te wennen aan de zang.
Ja het is wel wat specialer, echt stevig bij momenten… Ben ze beginnen luisteren na tickets te hebben gekocht voor Jera volgende week. Overigens ook de reden waarom ik niet op GMM ben. Was vorig jaar m’n eerste keer maar vond het echt wel een fijn festival. Dus daarom maar wat streams kijken :)

Users who are viewing this thread