Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb gehoord van meerdere mensen op een privé camping dat die allemaal ziek zijn en allemaal zelfde kebap gegeten. Wees voorzichtig best zou ik zeggen
Zoals eerder eens gepost te hebben, enkel de zondag voor mij. Ik ben wel al in de buurt vanaf de zaterdagmiddag en ga toch nog proberen last minute een ticket te bemachtigen via Ticketswap.
Indien het mij niet lukt doe ik rustig de metal market.
Is er toevallig iets van ambiance/muziek/drinktent rond het Graspop terrein? Kwestie van mijn tijd toch wat feestend te verdoen?
Zoals eerder eens gepost te hebben, enkel de zondag voor mij. Ik ben wel al in de buurt vanaf de zaterdagmiddag en ga toch nog proberen last minute een ticket te bemachtigen via Ticketswap.
Indien het mij niet lukt doe ik rustig de metal market.
Is er toevallig iets van ambiance/muziek/drinktent rond het Graspop terrein? Kwestie van mijn tijd toch wat feestend te verdoen?
Nine Inch Nails hun tour t-shirt van 55 euro hangt er intussen. En een tourtrui is 120 euro. Wel mooie trui met logo en de steden maar wel geen data er bij
Vrij luid, wel één van mijn hoogtepunten so far. Ik ben Alice In Chains fan dus ik keek hier wel naar uit. Jerry is een levende legende maar Greg Puciato gaf mij echt mega Layne Staley vibes in de AIC-nummers.