Graspop Metal Meeting 2025

Zoals eerder eens gepost te hebben, enkel de zondag voor mij. Ik ben wel al in de buurt vanaf de zaterdagmiddag en ga toch nog proberen last minute een ticket te bemachtigen via Ticketswap.

Indien het mij niet lukt doe ik rustig de metal market.
Is er toevallig iets van ambiance/muziek/drinktent rond het Graspop terrein? Kwestie van mijn tijd toch wat feestend te verdoen?

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Zoals eerder eens gepost te hebben, enkel de zondag voor mij. Ik ben wel al in de buurt vanaf de zaterdagmiddag en ga toch nog proberen last minute een ticket te bemachtigen via Ticketswap.

Indien het mij niet lukt doe ik rustig de metal market.
Is er toevallig iets van ambiance/muziek/drinktent rond het Graspop terrein? Kwestie van mijn tijd toch wat feestend te verdoen?
Op de Kastelsedijk en Zandbergen (vlak voor de ingang van GMM) zijn volgens mij de hele dag wel wat standjes met eten, drank en muziek.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Heeft iemand nog de plek waar kippenvleugels verkocht worden ergens gevonden? Of een plek waar je een broodje gezond kan halen?

De organisatie heeft weer wat geleerd vandaag, blijkbaar past Polaris niet op de jupiler stage (had ik ook niet verwacht overigens)

• Leuk
Waarderingen: charlottekos
Dat begint hier wel al ferm druk te worden aan main 1 en het is nog 20 minuten voor falling in reverse begint

Nine Inch Nails hun tour t-shirt van 55 euro hangt er intussen. En een tourtrui is 120 euro. Wel mooie trui met logo en de steden maar wel geen data er bij

Users who are viewing this thread