Pinkpop 2025

Nee Linkin Park wordt met de aankondiging van Werchter Park Life nog waarschijnlijker. Er zit letterlijk een Pinkpop size Hole in de planning van LP!
Ik heb een sterk vermoeden dat we zondag na Muse onze eerste headliner krijgen voor volgend jaar.

Aangezien de tour al grotendeels al bekend is en de festivals waar ze spelen ( Rar, Rip, Werchter parklife ) ook bekend zijn dat Pinkpop hier in mee gaat.

Dit zou ik zelf wel heel erg toejuichen!

maar hoezo zou Oscar and the Wolf dan wel een verrassing zijn? Die staan even hoog. Dan ga ik wel voor Bob Vylan, Almost Monday en Elephant.
Ik denk dat Korn veel meer fans trekt dan OatW, maar misschien heb ik het mis. Maar even zo goed kan Korn een verrassend goed optreden gaan geven.

Ik heb een sterk vermoeden dat we zondag na Muse onze eerste headliner krijgen voor volgend jaar.

Aangezien de tour al grotendeels al bekend is en de festivals waar ze spelen ( Rar, Rip, Werchter parklife ) ook bekend zijn dat Pinkpop hier in mee gaat.

Ik vond de aankondiging op RAR echt heel erg vet en denk dat het publiek van Muse goed aansluit op de fans van LP. Zou ook als pr-stunt erg goed zijn, toch zie ik het niet gebeuren helaas.

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek
Thanks. Dan houd ik vandaag nog in de gaten en anders koop ik vanavond gewoon een normale. ☺️
Ga je dagkaartje doen of weekender? Ik ben nog met een scheef oog aan t kijken of ik een zondag ticket wil... Miss als ik mn vriendin mee krijg haha

hmm, zie dat Werchter Parklife 2026 op 27 juni in de verkoop gaat?
dat is de vrijdag na Pinkpop, zou er een verband zijn of puur toeval?
de dagtickets voor Parklife zijn 131,-, dan zal Pinkpop toch niet al te lang op z'n beloop moeten laten gaan toch?

overigens zijn het al 4 festivalgigs, Rock am Ring, Rock im Park, Rock in Rio Lissabon en Werchter Parklife...

Welke act denken jullie dat verrassend goed ontvangen gaat worden dit jaar (even afgezien van je persoonlijke smaak)? Ik denk dat Oscar and the Wolf wel eens een toffe show neer kan gaan zetten. En ik verwacht ook wel wat van Hiqpy, the Royston Club en Elephant, maar dat zijn natuurlijk wat kleinere namen.
Oh, en Pommelien!
Ik denk dat Olivia Rodrigo toch veel mensen gaat verbazen/verassen die hier nog niet zo'n goed beeld bij hebben. En ik hoop dat veel mensen Hannah Mae gaan waarderen op de vroege zondagmiddag. Pommelien ook met je eens!

Over ongeveer 48 uur zullen wij arriveren in de lijn voor camping A! Voor het eerst ipv camping B. Natuurlijk kom ik nog wel naar de silent disco, wie komt er een dansje doen? Kan niet wachten!
Twee jaar geleden stonden wij op Camping A. Wij zijn toen op de donderdag na niet 1 keer meer naar Camping B gegaan voor een feestje.
Uiteindelijk is het na een festivaldag best lastig om door te lopen als je langs de eigen camping komt. Dus dit jaar staan we weer op B.
Ben benieuwd of jullie het beter doen en wel doorlopen!

Users who are viewing this thread