Graspop Metal Meeting 2025

ik snap dat we niet mogen zeggen dat we niet van NiN houden enzo...
Maar om nou de laatste 20 pagina's voor we beginnen met GMM 25 alleen maar over NiN te praten alsof
Dio en Motorhead in de originele bezetting optreden gaat me nu iets te ver.

Zullen we het leuk over de andere ruim 100 bands gaan hebben even

Maar om nou de laatste 20 pagina's voor we beginnen met GMM 25 alleen maar over NiN te praten alsof

Nou bijvoorbeeld Hardy. Die cancelt net zijn gehele Europese tour.
Ik was eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit zou landen in Dessel en met wat voor show hij er zou staan.

Nou bijvoorbeeld Hardy. Die cancelt net zijn gehele Europese tour.
Ik was eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit zou landen in Dessel en met wat voor show hij er zou staan.

Wow idd ja.

Hoe en wie gaat dat gat vullen

Is een mooie spot op de zondag middag

Ja! Apocalyptica bijvoorbeeld.

Leuk feitje... Hun laatste album is geproduceerd door grootmacht Joe Barresi. Die heeft ook met andere grote bands gewerkt zoals bijvoorbeeld Nine Inch Nails! Heeft belangrijke bijdragen geleverd aan NiN albums With Teeth (2005) en Hesitation Marks (2013)

Wow idd ja.

Hoe en wie gaat dat gat vullen

Is een mooie spot op de zondag middag

Kijk, het zou op repeat zijn, ik weet het
Maar ik ben ten allen tijde fan van Fleddy Melculy als vervanging. Hebben ze 2-3 jaar geleden op een lokaal ding in Rumst ook gedaan om Janez Detd te vervangen, rechtstreeks van Pukkelpop overgekomen

Enige probleem is dat zanger van Fleddy met z'n 2de band 21 juni in Duitsland staat, maar das wel te doen denk ik dan

Fleddy Melculy is leuk, maar niet bepaald een meesterzet voor de kaartverkoop. Misschien is dit juist wel een mooi moment om de verkoop voor zondag nog een goede boost te geven door een mooie act te boeken. Al zou ik daar niet op rekenen, ik denk dat Beyond the Black wordt verschoven naar de mainstage

Ze hebben dat er gewoon gemakshalve bij gezet maar Boyd Noize heeft helemaal geen gepland optreden
Kunnen uiteraard gewoon bij Nine Inch Nails optreden, zonder zelf een losse show te spelen, als vaste (mee tourende) gast. Young Fathers doet dat ook bij festivals van Massive Attack.

Man wat kijk ik uit naar mijn eerste Graspop dag aanstaande zaterdag voor NIN en Korn onder andere. Zal zaterdag ook bij de meeting zijn!

Kijk, het zou op repeat zijn, ik weet het
Maar ik ben ten allen tijde fan van Fleddy Melculy als vervanging. Hebben ze 2-3 jaar geleden op een lokaal ding in Rumst ook gedaan om Janez Detd te vervangen, rechtstreeks van Pukkelpop overgekomen

Enige probleem is dat zanger van Fleddy met z'n 2de band 21 juni in Duitsland staat, maar das wel te doen denk ik dan
Of of, Janez Detd als vervanging op zondag middag, dat is ook een feestje, Mala vida en een pintje dabei. :) Op Brakrock 2023 was dat reuze leuk :-)

Fleddy Melculy is leuk, maar niet bepaald een meesterzet voor de kaartverkoop. Misschien is dit juist wel een mooi moment om de verkoop voor zondag nog een goede boost te geven door een mooie act te boeken. Al zou ik daar niet op rekenen, ik denk dat Beyond the Black wordt verschoven naar de mainstage
Zou tegen beide geen nee zeggen. Beyond the Black ga ik missen dit jaar. Maar fleddy zien is altijd leuk!
Of een band als feurschwanz of wind rose? Wind rose staat de dag ervoor op Hellfest, en feurschwanz heeft volgens mij ook nog wel een gaatje over.

Ff geen rekening mee gehouden dat de zondag inderdaad nog niet uitverkocht is!
Kan de zaken inderdaad nog wel beïnvloeden

Ik opper ze maar omdat het (vrij) lokale jongens zijn, Jeroen daar de woensdag toch al moet draaien en tja... ik ze gewoon een goede band vind!

Of of, Janez Detd als vervanging op zondag middag, dat is ook een feestje, Mala vida en een pintje dabei. :) Op Brakrock 2023 was dat reuze leuk :-)

Niet mijn ding perse, maar laat ons eerlijk zijn, zonnetje, biertje en de zondag opstarten... Zolang het een klein beetje goed in elkaar zit, is het allemaal goed voor mij, de zondag heb ik heel weinig op m'n loopplanning staan

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en El_Leipo
Zou tegen beide geen nee zeggen. Beyond the Black ga ik missen dit jaar. Maar fleddy zien is altijd leuk!
Of een band als feurschwanz of wind rose? Wind rose staat de dag ervoor op Hellfest, en feurschwanz heeft volgens mij ook nog wel een gaatje over.

Wind Rose wil ik gerust een keertje meemaken, maar die jongens hun kostuum in 30 graden, op het warmste moment van de dag, knal op de mainstage...
Liever zij dan ik!

• Leuk
Waarderingen: won666 en Dwarf
Ja voor beide, Feuerschwanz staat heel hoog op men nog te zien bands lijstje (dat ondertussen een kort lijtje is)

Users who are viewing this thread