Graspop Metal Meeting 2025

Ik zou onder de kraan hangen. In NL althans. Bij ons komt het water niet van boven uit de kraanšŸ¤—
Zo zie je maar hoe dezelfde taal in een ander land voor grappige verschillen kunnen zorgen. Wss zijn Nederlanders iets logischer ingesteld. Alhoewel ik liever naar een podium wandel ipv loop. haha
Belgen: Klopt het wat ik zeg? Want ik heb het nagevraagd aan ai en ik vertrouw die niet altijd.

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Zo zie je maar hoe dezelfde taal in een ander land voor grappige verschillen kunnen zorgen. Wss zijn Nederlanders iets logischer ingesteld. Alhoewel ik liever naar een podium wandel ipv loop. haha
Belgen: Klopt het wat ik zeg? Want ik heb het nagevraagd aan ai en ik vertrouw die niet altijd.
Bij ons is poepen ook gewoon leuker dan in Nederland.

Ik weet niet of ik 'boven de kraan hangen' al eerder heb gehoord eerlijk gezegd, maar jullie Limburgers zeggen nog wel meer gekke dingen natuurlijk :D
En goed ja, we zeggen ook 'op de trein zitten', dus qua rare taal zijn er zeker mogelijkheden.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Pauly Robin
Nuja, als ge haast hebt kunt ge beter lopen eh. Anders komt ge te laat bij uw podium. Maar in Nederland zeggen ze ook "gaan stappen" tegen wat wij "uitgaan" noemen ...

Users who are viewing this thread