Graspop Metal Meeting 2025

In 30 graden zijn de tenten vaak ook niet uit te houden helaas
Dat zijn 2 verschillende problemen. In de tenten is warmte en benauwdheid een ding. Dan helpt hydrateren, hydrateren en natte doek. Of aan de rand van de tent hangen.

Maar je hoeft je niet tegen direct zonlicht te beschermen.

Dus kies waar je het beste tegen kan mocht het zover komen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
In het begin zat buienradar als enige weersite een paar graden hoger toch, en nu als enige een paar graden lager?
Hopelijk klopt die van buienradar, 25 ipv 29 zou lekker zijn. Maar al lang blij dat we niet het weer van vorig jaar hebben.

Verder voor praktische dingen hoop ik dat de treinstakingen in Nederland geen roet in het eten gaan gooien de komende week. Ze zouden maandag gaan staken en die staking gaat nu niet door, echter zijn de vakbonden nog niet tevreden met het nieuwe aanbod dus ik zie het zomaar gebeuren dat die dan opeens woensdag of donderdag alsnog gaan staken. Hopelijk voor de Nederlandse vrienden hier die afhankelijk zijn van OV is dit niet het geval. Vind het ook erg zuur voor festivals als Best Kept Secret en Into The Grave dit weekend die hiermee te maken hadden doordat er op de eerste festivaldag geen treinen reden.

Er bestaan ook zonnehoeden met ingebouwde ventilatoren. Stylish en met wat patches ook meteen graspop ready 😂

Vooral deze vind ik zalig! Héérlijk idee! Ga me er wellicht meteen eentje aanschaffen, hahaha.

Bedankt allemaal voor de tips! Ik hoop uiteraard ook dat het eerder 25/26 graden wordt dan 29/30, maar dat hebben we niet in de hand. Ben al lang blij dat we over een handvol dagen weer op de weide mogen vertoeven, want wat kijk ik ernaar uit! Heb er precies nog meer nood aan dan de voorbije jaren 😄

• Leuk
Waarderingen: Imag, @3*# en Loek123
Vooral deze vind ik zalig! Héérlijk idee! Ga me er wellicht meteen eentje aanschaffen, hahaha.

Bedankt allemaal voor de tips! Ik hoop uiteraard ook dat het eerder 25/26 graden wordt dan 29/30, maar dat hebben we niet in de hand. Ben al lang blij dat we over een handvol dagen weer op de weide mogen vertoeven, want wat kijk ik ernaar uit! Heb er precies nog meer nood aan dan de voorbije jaren 😄
Oef hoe kan dat nou?
Vorig jaar snap ik toen was er geen wei.
Maar de 2 jaren daarvoor hebben we temperatuur boven de 30 graden gehad, meerdere dagen volgens mij.
Dus dit lijkt van de afgelopen droge jaren de meest milde te zijn.

Oef hoe kan dat nou?
Vorig jaar snap ik toen was er geen wei.
Maar de 2 jaren daarvoor hebben we temperatuur boven de 30 graden gehad, meerdere dagen volgens mij.
Dus dit lijkt van de afgelopen droge jaren de meest milde te zijn.
Niet te vroeg juichen hoor, ik weet niet meer of het in 2022 of in 2023 was maar toen stond er in het weekend voor graspop ook nog dat de temperatuur niet boven de 26 ging zijn, en kregen we uiteindelijk een hittegolf. dat was zelfs de warmste editie die ik ooit heb meegemaakt geloof ik.

Niet te vroeg juichen hoor, ik weet niet meer of het in 2022 of in 2023 was maar toen stond er in het weekend voor graspop ook nog dat de temperatuur niet boven de 26 ging zijn, en kregen we uiteindelijk een hittegolf. dat was zelfs de warmste editie die ik ooit heb meegemaakt geloof ik.
Ik weet ook niet meer of het 2022/23 was waren allebei extreem warm. 1 van die jaren was het bijna het hele weekend feest. Dat was echt extreem en een dag van 35 toen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik weet ook niet meer of het 2022/23 was waren allebei extreem warm. 1 van die jaren was het bijna het hele weekend feest. Dat was echt extreem en een dag van 35 toen.
Ja volgens mij hadden we in ieder geval in 2022 temperaturen boven de 30 graden, en op de zondag koelde het opeens flink af waar ik helemaal niet op voorbereid was. Stonden we opeens daar in de regen :ROFLMAO:

Daar is geen tip voor. Sommige mensen kunnen gewoon heel slecht tegen hitte. Maar goed: voldoende water drinken, regelmatig schaduw opzoeken en hoofd en buik nat maken met koel water, hoofddeksel op, bij optredens niet tussen de drukte staan,

maar bovenal dom gezwets van mensen die nooit last hebben van hitte negeren.
Precies dat, dank.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
In 2023 met Amon Amarth 35 graden, mega vlammen vanaf het podium, grote moshpits. Eerste keer dat ik zoiets meemaakte, dacht dat ik doodging
Wauw, was dat echt 2023? Ik kan me Graspop 2023 herinneren als de Graspop met het ideale festivalweer ... Zo zie je maar dat ik enkel de hoogtepunten onthoud, hahaha.

Graspop (en vooral Alcatraz) 2022 waren voor mij wél een hel. Die zaterdag was het toen 36 graden ofzoiets. En over Alcatraz ... Tsja, dat was het hele weekend puffen!

• Leuk
Waarderingen: wess en El_Leipo
Net de laatste 20 tokens aangeschaft om nu op een mooie 100 te zitten, ik ben benieuwd hoeveel er donderdag nog gaan overschieten na het woensdag indrinken. :cool:

• Haha
Waarderingen: Piebe71
In 2023 met Amon Amarth 35 graden, mega vlammen vanaf het podium, grote moshpits. Eerste keer dat ik zoiets meemaakte, dacht dat ik doodging
Was idd warm. Eerste rij, maar op alcatraz waren ze een paar jaar daarvoor als voorlaatste nog warmer. Vreemd. Ofwel de eerste keer indruk?

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread