Graspop Metal Meeting 2025

wowww, ineens die zondag flink achteruit :ROFLMAO:
Als ik op diezelfde site mijn woonplaats ingeef krijg ik 26-30-32-26 graden zonder enige kans op regen.

Nog paar dagen afwachten wat het echt zal worden maar die zonnecreme moet ik toch nog kopen.

• On fire
Waarderingen: Pauly Robin
Als ik op diezelfde site mijn woonplaats ingeef krijg ik 26-30-32-26 graden zonder enige kans op regen.

Nog paar dagen afwachten wat het echt zal worden maar die zonnecreme moet ik toch nog kopen.
Precies gewoon even afwachten.
Ik zit nog geen 40km ervan af. Dus redelijk hetzelfde weer en ook ik krijg andere resultaten. Wel minder warm als joe.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Wat heb ik juist ontdekt? Zijn er nog zo van die feest elektric callboy achtige bands die ik kan ontdekken? Zit op zaterdagmiddag met mijn lijstje te maken. Ben nog verder aan het kijken. Mss iets voor @Koekdoos

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Wardibal en N1tje
Wat heb ik juist ontdekt? Zijn er nog zo van die feest elektric callboy achtige bands die ik kan ontdekken? Zit op zaterdagmiddag met mijn lijstje te maken. Ben nog verder aan het kijken. Mss iets voor @Koekdoos
Staat precies tussen en tijdens Oomph! en Whitechapel, dus ga ze laten schieten denk ik. Maar: klinkt erg goed, mochten we ons vervelen tijdens Oomph! en/of Whitechapel geeft dit een meer dan waardig alternatief!

Ik ga zelf vrij slecht op hitte, iemand die tips heeft om me hiertegen te wapenen? Ik heb al anti-transpireer deodorant aangekocht omdat ik anders m'n shirt al binnen het uur kan uitwringen (waar ik me toch voor schaam?). M'n gezelschap neemt voor mij ook een waaiertje mee. Maar voor de rest ..?

Enige voordeel: ik kan als het onder de 0 graden Celsius is nog altijd in t-shirt voor de klas staan, m'n leerlingen verklaren me gek! Maar zodra het meer dan 26 graden is, wordt het voor mij toch wel afzien. Vandaar de vraag.

Staat precies tussen en tijdens Oomph! en Whitechapel, dus ga ze laten schieten denk ik. Maar: klinkt erg goed, mochten we ons vervelen tijdens Oomph! en/of Whitechapel geeft dit een meer dan waardig alternatief!
Ja vind ik ook jammer van oomph, maar ik ga daar ff kijken en dan door naar Self deception. White chapel is mijn ding niet zo.

Ik ga zelf vrij slecht op hitte, iemand die tips heeft om me hiertegen te wapenen? Ik heb al anti-transpireer deodorant aangekocht omdat ik anders m'n shirt al binnen het uur kan uitwringen (waar ik me toch voor schaam?). M'n gezelschap neemt voor mij ook een waaiertje mee. Maar voor de rest ..?

Enige voordeel: ik kan als het onder de 0 graden Celsius is nog altijd in t-shirt voor de klas staan, m'n leerlingen verklaren me gek! Maar zodra het meer dan 26 graden is, wordt het voor mij toch wel afzien. Vandaar de vraag.
Daar is geen tip voor. Sommige mensen kunnen gewoon heel slecht tegen hitte. Maar goed: voldoende water drinken, regelmatig schaduw opzoeken en hoofd en buik nat maken met koel water, hoofddeksel op, bij optredens niet tussen de drukte staan, maar bovenal dom gezwets van mensen die nooit last hebben van hitte negeren.

Tip van deze ijsbeer: Streepje douchegel (AXE) onder de oksels en desnoods boven je reet. Je zweet nog steeds even hard, maar de eerste uren zweet je dan tenminste tropisch fruit.

Ja vind ik ook jammer van oomph, maar ik ga daar ff kijken en dan door naar Self deception. White chapel is mijn ding niet zo.
Kzal alvast een plekske vanvoor proberen te reserveren voor jou. Ik kan niet beloven dat ik het hele optrede op dat plekje ga blijven staan. haha

• Geweldig
Waarderingen: N1tje

Ik neem altijd een vissershoedje mee. Kan je nat maken. Zo blijft je hoofd langer nat dankzij dat hoedje. Want zo'n hoedje droogt minder snel dan je hoofd. Je beschermt je hoofd. Het zijn halve oordoppen. En het beschermt tegen crowdsurfers en bierdouches. Of een stortbui, maar die kans is ondertussen al iets kleiner volgens meteo? Als ik het goed begrijp zitten we net als vandaag volgende week zaterdag op zondag op de grens van ofwel verkoelende kans op onweersbui. Ofwel dat het nog efkes heet blijft. Ik heb er al 1 graad van af kunnen doen voor volgende week zaterdag.

Warmte/koudedoekjes net ontdekt. Eens nat maken, uitwringen en je hebt een koud doekje voor toch wel even. In je nek leggen en je kan weer door.

Kleine handventilatoren kunnen helpen, maar zijn vaak te klein voor outdoor.
Een paraplu met uv bescherming. Paraplu in de zon klinkt belachelijk, maar je maakt wel je eigen schaduw.

Er bestaan ook zonnehoeden met ingebouwde ventilatoren. Stylish en met wat patches ook meteen graspop ready 😂

Wat voor mij altijd wel werkt is een extra shirt mee nemen, deze nat maken en in je nek liggen. Het verkoelt en zorgt ervoor dat je nek niet kan verbranden. Vooral als je in de volle middagzon staat bij de mainstage.

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer

Users who are viewing this thread