Graspop Metal Meeting 2025

Nog even een logistieke vraag. Dessel is een eindje rijden en ik zit te denken hoe laat ik moet vertrekken.

Wat is een goed tijdstip om aan te komen om een prima spot op boneyard te krijgen? Absoluut voor 15:00 of is wat later doorgaans ook oké?
Op woensdag zou je de gehele dag voldoende plek hebben toch lijkt mij. Donderdag zou ik zeker voor 9 in de rij aansluiten als ik jou was.

Zo spits komt het niet op donderdag. Maar hoe vroeger hoe beter

Zelf zijn we vaker tussen 10 en 12 aangekomen en is altijd goed gegaan.
Dit jaar verwachten we ook rond 11 uur aan te komen.

Laatst bewerkt:
Dag beste kijkers,
Ik wou mijn weerpraatje starten met: Het is niet te warm, niet te koud voor een fris pintje. Maar boze gezichten kan ik vanaf nu wel begrijpen. haha. Graspop krijgt precies ideeën met die hittebolf hier. Misschien dat we de onzekerheid van min en max temperaturen vanaf vrijdag wat frisjes kunnen wegwerken samen met de afkoeling hier deze zondag. Maar kvrees ervoor.
max: 27, 26, 29, 29, 25, 25
min: 17, 15, 18, 16, 15
wind: /
neerslag / wolken: Dat 1 procentje op maandag of heel mss zondag.
Morgenavond zijn we er weer met meer weer.
wie is er boos op het goede weer?
Bekijk bijlage 14601

Laatst bewerkt:
Dag beste kijkers,
Ik wou mijn weerpraatje starten met: Het is niet te warm, niet te koud voor een fris pintje. Maar boze gezichten kan ik vanaf nu wel begrijpen. haha. Graspop krijgt precies ideeën met die hittebolf hier. Misschien dat we de onzekerheid van min en max temperaturen vanaf vrijdag wat frisjes kunnen wegwerken. Maar kvrees ervoor.

vanaf welke dag

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Dag beste kijkers,
Ik wou mijn weerpraatje starten met: Het is niet te warm, niet te koud voor een fris pintje. Maar boze gezichten kan ik vanaf nu wel begrijpen. haha. Graspop krijgt precies ideeën met die hittebolf hier. Misschien dat we de onzekerheid van min en max temperaturen vanaf vrijdag wat frisjes kunnen wegwerken. Maar kvrees ervoor.
Kunnen die cijfers wat naar beneden bij het volgende weerbericht aub. Dit gaat de verkeerde kant op.

Kunnen die cijfers wat naar beneden bij het volgende weerbericht aub. Dit gaat de verkeerde kant op.
edit: Vanaf zondag duiken de huidige en toekomstige cijfers mss samen een beetje naar beneden?
Voor degene die het zich afvragen: Ik baseer me hierop. De lijn op de grafiek is de voorspelling. Het gekleurde rond de lijn is de onzekerheid of de spreiding van alle andere weermodellen.
Troost je: Minder gesleur met een vestje die je op de camping 's avonds moet halen. Kan je wat meer leuke bands zien.

Laatst bewerkt:
Net mail gekregen dat ik via de lotto 2 tickets heb gewonnen voor donderdag. Aangezien ik al die dag al zelf ga en aan mijn ticket skullies heb gekoppeld kan ik mijn origineel ticket niet meer verkopen. Iemand interesse in de 2 tickets? Daar dan ter plaatse afspreken donderdag. Ik wil niet als een oplichter overkomen ;)

Net mail gekregen dat ik via de lotto 2 tickets heb gewonnen voor donderdag. Aangezien ik al die dag al zelf ga en aan mijn ticket skullies heb gekoppeld kan ik mijn origineel ticket niet meer verkopen. Iemand interesse in de 2 tickets? Daar dan ter plaatse afspreken donderdag. Ik wil niet als een oplichter overkomen ;)
ticketswap? 1 vrijdagticket was ik in 27 seconden kwijt.

Gratis/gewonnen tickets kunnen nooit op ticketswap gezet worden.
Je kunt Skullies normaliter later refunden als je tickets via Ticketmaster verkoopt dacht ik. Maar goed dat is ook een heel gedoe natuurlijk.
inderdaad, daarom dat ik het spijtig zou vinden om de gewonnen tickets te laten verlopen, als ik er nog iemand anders blij kan mee maken.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Users who are viewing this thread

• jbj