Graspop Metal Meeting 2025

Eigenlijk geen slechte optredens van Metallica gezien. In tegenstelling tot bv een Maiden.
Zichzelf vernieuwen hebben ze ook een aantal keer gedaan. Of je dat succesvol vindt (st Anger bijvoorbeeld), daarover kun je van mening verschillen. Maar een nummer als the day that never comes of the unforgiven III mag ik toch graag luisteren.
Ja, deze moet ik het toch mee eens zijn. Terwijl ik bijvoorbeeld Maiden in 2022 nogal tam vond

Neemt niet weg, mochten ze ooit op graspop komen, dat ik ga kijken. In stadions ga ik iig niet.

En goed de nrs die genoemd zijn vind ik prima om te horen. (St anger, is niet geslaagd bij mij).

Weet iemand waarom deze band online staat in de playlist van graspop? Die komen toch niet?
Revölvo - antisocial

Dat kan wel Kamping Kitsch aan, maar NIN is té?! hahaha, gekke jongen jij ;)

Dat zijn inderdaad ook de enige dingen die ik erover weet, de buitenkant is vaak niet hygiënisch, maar dan snap ik het probleem hier nog niet, die blikjes worden gewoon voor je uitgeschonken in een beker. 't is zelfs niet dat je daar van moet drinken.

0.0 blikje kreeg ik gewoon mee hoor.

Wel redelijk veel nummers van Judas Priest toch? Op het programma van dit festival las ik anderhalf uur, net als op Grrraspop. Knap dat ze daar 19 nummers in krijgen, geen bezwaar overigens

• Leuk
Waarderingen: Nightrage

Users who are viewing this thread