Rock Werchter 2025

Sam Fender is eerder zoals mijn stoelgang na vier dagen Bicky Burgers op Werchter: alle scherpe kantjes eraf, een vlakke, perfect voorspelbare passage, en niets dat blijft hangen.

Komt goed...
...met de Bicky Burgers

Jaja Slyke, we weten het inmiddels wel. Je hebt gelijk, Fender sucks, het is een grove schande dat hij die spot nu al heeft gekregen.

Hmmm neen hoor.😉 Ik hoor dat allemaal best graag eigenlijk. Gewoon iets te stevig. Zondag zit ik er altijd wat door en wat rustiger materiaal kan dan helpen. Maar goed, misschien zie ik het verkeerd, vind ik mijn tweede adem en bouw ik nog t feestje van mn leven!😃

Hmmm neen hoor.😉 Ik hoor dat allemaal best graag eigenlijk. Gewoon iets te stevig. Zondag zit ik er altijd wat door en wat rustiger materiaal kan dan helpen. Maar goed, misschien zie ik het verkeerd, vind ik mijn tweede adem en bouw ik nog t feestje van mn leven!😃
Haha oke daar kan ik wel inkomen. Ik dacht namelijk 'dat zal toch wel meevallen', maar toen keek ik even naar de programmering in de tenten op zondag en dat gaat allemaal best hard haha

Alleen op de slope nog wat dingetjes die ik als rustiger zou omschrijven

• Leuk
Waarderingen: Shuliv en BeWario
Ik heb eens Sam aandachtiger opgezet. Iedereen vergelijkt hem steeds met Bruce, maar ik heb een grote Brandon Flowers vibe.
Zijn stem gaat inderdaad meer naar Brandon Flowers toe. De muziek op zich vind ik wel meer de vergelijking naar Bruce en The War on Drugs (door de blazers).

Kort vraagje over de parkingtickets: kan ik met een parkingticket voor The Hive - Donderdag ook woensdag arriveren? Ik zie op de website dat dit wel kan met een Combi ticket, maar we gaan alleen op de donderdag.

Alvast bedankt!

Kort vraagje over de parkingtickets: kan ik met een parkingticket voor The Hive - Donderdag ook woensdag arriveren? Ik zie op de website dat dit wel kan met een Combi ticket, maar we gaan alleen op de donderdag.

Alvast bedankt!
Dat kan! Controleren enkel parkingticket.

Ik heb mij er al bij neergelegd dat het zondag vooral van mijn dansbenen zal moeten komen (die ik algemeen niet heb). Met de Goose, Soulwax, Bolis Pupul, 2manydjs, RUFUS DU SOL zal dat wel lukken. Verder ook Wunderhorse, Foster The People (en toch stiekem ook Pommie en Olivia) en veel apéro momenten dus dat komt goed voor een dag die eigenlijk niet meteen in mijn straatje ligt.

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: roluf en swissepfan
Nope kan niet. Is aangepast sinds dit jaar. Je moet combi hebben om erop te kunnen woensdag.
My bad! Goede zaak wel. Al kon ik gewoon parkingticket The Hive kopen zonder dat men wist of ik combi had of niet. Wil dat dan zeggen dat ze festivalticket ook gaan controleren op parking, lijkt me vreemd?

Users who are viewing this thread