Best Kept Secret 2025

Was dat Bas T.? Die is natuurlijk jaren wel met dat shirt binnengekomen.

Dit shirt is de afgelopen twee jaar geen probleem geweest. Het is gewoon indekken van de organisatie, deze regels geven de mogelijkheid om in te grijpen en mensen te weigeren.
Nee geen idee wie Bas T is.

Maar idd, de ene security houdt er wel rekening mee, de ander niet. Maar de regel is gewoon duidelijk en de kans dat je moet omkleden is daar. Dat is prima.

Nee geen idee wie Bas T is.

Maar idd, de ene security houdt er wel rekening mee, de ander niet. Maar de regel is gewoon duidelijk en de kans dat je moet omkleden is daar. Dat is prima.
Vriend van me. Hij ging jaren met een AS Roma shirt naar Lowlands. Uiteindelijk een keer verplicht iets anders aan te doen.

Ik hoopte op een vervanger die in dezelfde buurt als Rocket woont. Ellis D is valt mij in dat opzicht wat tegen. Prima bandje voor BKS maar niet mijn smaak. Ik zet Marco B's 'Lager Lager' nog maar ff op om de smaak weg te spoelen.
Tussen dit en Wilco en wil ik hen wel een kans geven.

Geen video van de Casbah?

De meeste regen zaterdag vanaf een uur of 18:00 t/m 22.00 Met iets minder regen t/m 02:00. Hopelijk valt het met Soulwax dan weer mee. Voor de rest had ik toch geen zekerheden op de One.
De mensen die Kneecap willen zien staan wel in de regen. Maar 1.4 MM in dat uurtje is toch niet heel veel? En de windkracht 2 valt ook wel mee toch? Zijn geen blubberzooi tafferelen lijkt mij.
Mocht het gaan stortregenen zijn er wel genoeg plekjes om te schuilen? Volgens mij is alles behalve de One overdekt. Het is in ieder geval beter geregeld dan op Pinkpop...

Mooi figuur toch , die Maurits. Dat enthousiasme , als een kind in een speelgoedwinkel, heerlijk. Ik hoop voor hem dat ook dit jaar weer alles mooi samen komt in het moment dat de vloer het plafond raakt want dan is het weer geslaagd. Of zoiets. :)
"Ik zoek altijd zeg maar van waar waar komt zeg maar de grond en het dak samen en alles wat daar tussen is en tussen zit is de inhoud van dat moment. Nou en als je dat kan samenvoegen en die synergie weet te pakken dan is het wat mij betreft geslaagd."

3 jaar later nog steeds geen idee wat ie bedoelt. Wel ieder jaar naar mn zin.

De meeste regen zaterdag vanaf een uur of 18:00 t/m 22.00 Met iets minder regen t/m 02:00. Hopelijk valt het met Soulwax dan weer mee. Voor de rest had ik toch geen zekerheden op de One.
De mensen die Kneecap willen zien staan wel in de regen. Maar 1.4 MM in dat uurtje is toch niet heel veel? En de windkracht 2 valt ook wel mee toch? Zijn geen blubberzooi tafferelen lijkt mij.
Mocht het gaan stortregenen zijn er wel genoeg plekjes om te schuilen? Volgens mij is alles behalve de One overdekt. Het is in ieder geval beter geregeld dan op Pinkpop...

Zo'n buienverdeling kun je de dag vooraf pas een beetje serieus nemen. Het zijn in ieder geval geen 30/40mm cijfers, wat je ook vaak ziet bij onweer - dus dat valt alvast mee :)

Op meteoblue geven ze ook de voorspelbaarheid van een voorspelling.
Die is op zaterdag 30%.. Er kan dus nog hééél veel veranderen :)

• Leuk
Waarderingen: yannickd en swami
"Ik zoek altijd zeg maar van waar waar komt zeg maar de grond en het dak samen en alles wat daar tussen is en tussen zit is de inhoud van dat moment. Nou en als je dat kan samenvoegen en die synergie weet te pakken dan is het wat mij betreft geslaagd."

3 jaar later nog steeds geen idee wat ie bedoelt. Wel ieder jaar naar mn zin.
Haha, ja dat was em!

In dit artikel van de Volkskrant wordt gesproken over een hottub ergens in het bos. Waar zijn deze te vinden dan? Vorig jaar helemaal niet gezien.

In dit artikel van de Volkskrant wordt gesproken over een hottub ergens in het bos. Waar zijn deze te vinden dan? Vorig jaar helemaal niet gezien.

Volgens mij was dit tussen Muziekgieterij en dat andere podium (Niet Niks? Truthut?) Ze zagen er erg smerig uit in ieder geval😅

Volgens mij was dit tussen Muziekgieterij en dat andere podium (Niet Niks? Truthut?) Ze zagen er erg smerig uit in ieder geval😅
Ja klopt, ik had eerst ook geen idee, liep er op zondag langs en ineens zag ik daar Chris Zegers in een hottub, dacht eerst dat het een hallucinatie/zonnesteek was van de moeheid of waterterkort van dag drie, maar na twee keer knipperen zat ie er toch echt.

Ik was even de house rules aan t bekijken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat hier partytenten verboden waren. Maar volgens mij mag dat gewoon klopt dat?
Zelf wilde ik een tarp meenemen. Neem aan dat dit ook gewoon mag. Een een opvouwbare bolderkarretje.

Gisteravond Caribou gezien op de opening day van Primavera, was echt geweldig weer. Ik snap echt niet dat hij niet bij de grote namen staat op de poster. Hij verdient dat zoveel meer dan een Barry Can't Swim imo.
Dit is idd een van onbegrijpelijkste beslissingen van dit jaar, dat Barry Can't Swim een hogere spot heeft gekregen dan Caribou. En de laatste heeft live ook meer te bieden dan een dj-set van Soulwax. Gemiste kans voor BKS om van Caribou een échte headliner te maken.

• Leuk
Waarderingen: Joris, timbo en davadude
Wij slapen dit jaar weer op het Safari Resort, maar nu staat er in de infomail dat je max. met twee auto's mag komen. Wij zijn met 6, waarvan er één al op zondag weg moet. Met z'n 5-en in één auto terug incl. spullen wordt echt te krap, dus we moeten met een derde auto. Nu staat er in de infomail ook dat je dan een P-ticket voor de reguliere BKS-parking moet kopen en dan 1,5km terug naar het Resort moet lopen. Dat zijn we dus niet van plan, dus gokken er maar op dat de derde auto wel gewoon op de centrale parking bij de ingang van het Resort kan blijven staan.

Iemand toevallig ervaring mee?
Als ik het me goed herinner. Twee jaar geleden mocht ik gewoon met een extra auto op die centrale parking van het Resort staan. Mits het kenteken was doorgegeven. Ging toen wel om een grotere groep dan 6, vermoed dat ze bij de grootste lodges dan een derde of vierde auto toelaten?

Users who are viewing this thread