Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Precies dit. Valt me alleen wel op dat ze voor de zaterdag langere tijd regen doorgeven. Hoop dat dat is omdat ze nog niet precies weten hoe laat die regen gaat vallen en dat het kortere buien gaan zijn...
17. Wearing clothing or items that display logos, symbols, or slogans of professional football clubs,
motorcycle clubs, or any group or affiliation that may incite unrest, provoke others, or cause disruption
– including political movements, activist organizations, or fraternities – is not permitted.
Dit is nu echt een belachelijke regel. Ben afgelopen week op Primavera zoveel bezoekers in een voetbalshirtje tegengekomen. Levert op een muziekfestival geen enkel probleem op. Waarom zou iemand zich niet in de kleuren van Willem II of Club Brugge mogen hullen? Voetbalshirts zijn juist bij uitstek gewschikt om te dragen op een festival.
Was voor mij ook een hoofdbreker. Overwoog om op zondagavond al terug te gaan, maar gelukkig wil m'n pa me maandagochtend terug rijden. Ik vind het ook verrassend dat de organisatie er niks over zegt. Ze zouden in ieder geval bezoekers moeten informeren, zodat iedereen op de hoogte is. Ik kan me voorstellen dat buitenlandse bezoekers niet op de hoogte zijn van de recente stakingen.
Probleem is dat de bonden een staking pas 36 uur van tevoren moeten aankondigen. Dus zaterdag 16.00 uur is uiterlijk pas bekend of er maandag gestaakt wordt.
Dit is nu echt een belachelijke regel. Ben afgelopen week op Primavera zoveel bezoekers in een voetbalshirtje tegengekomen. Levert op een muziekfestival geen enkel probleem op. Waarom zou iemand zich niet in de kleuren van Willem II of Club Brugge mogen hullen? Voetbalshirts zijn juist bij uitstek gewschikt om te dragen op een festival.
Afgelopen jaren bij veel andere festivals echt ook veel shirts gezien, maar dan wel vaak van die obscure teams uit het buitenland, en geen grote binnenlandse teams
Muziekgieterij ziet er dezelfde stage uit maar wel beter gepositioneerd, als ik dat zo snel goed kan zien. Nu kon je er soms nog moeilijk bij en op die berg staan was ook niet altijd even handig, dus lijkt me wel een goede verbetering. Secret ziet er een heel pak groter uit. Kan gezichtsbedrog zijn, maar ziet er niet veel kleiner als de TWO uit?
Vind ik een goede regel eigenlijk. In Nederland heerst gewoon een zeer matige 'voetbalfan' mentaliteit dus beter gewoon alles verbieden. En dit is echt al 15 jaar zo. Ik weet nog dat in 2009 een vriend van mij het terrein werd afgezet op Lowlands omdat hij een AS Roma shirtje aan had. Even omkleden en het was klaar, maar kon het wel begrijpen.
Vind ik een goede regel eigenlijk. In Nederland heerst gewoon een zeer matige 'voetbalfan' mentaliteit dus beter gewoon alles verbieden. En dit is echt al 15 jaar zo. Ik weet nog dat in 2009 een vriend van mij het terrein werd afgezet op Lowlands omdat hij een AS Roma shirtje aan had. Even omkleden en het was klaar, maar kon het wel begrijpen.
Was dat Bas T.? Die is natuurlijk jaren wel met dat shirt binnengekomen.
Dit shirt is de afgelopen twee jaar geen probleem geweest. Het is gewoon indekken van de organisatie, deze regels geven de mogelijkheid om in te grijpen en mensen te weigeren.