Pinkpop 2025

Wat denken jullie: kunnen we nog rekenen op gastoptredens / artiesten die samen een nummer gaan doen op het podium?

Dan is terrein toch wel een stukje kleiner geworden. Daar kon je toch wel 1000 man ofzo kwijt. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben al is het maar wat zitplekken met een bar ofzo.

dat ligt niet aan jou, de ingang staat inderdaad dichter naar voor. Zeg maar voorbij waar eerst Stage 4 was, anders als op de plattegrond in ieder geval

Bekijk bijlage 14531

Bekijk bijlage 14532

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wat doen de dagkaartjes qua prijzen? Ben nog aan t twijfelen om mn vriendin mee te slepen naar haar eerste festival dag maar voor 150€ vind ik dat wat te gortig (incl 3u rijden heen en terug)

Wat doen de dagkaartjes qua prijzen? Ben nog aan t twijfelen om mn vriendin mee te slepen naar haar eerste festival dag maar voor 150€ vind ik dat wat te gortig (incl 3u rijden heen en terug)
De prijzen schommelen al een paar weken tussen de 145-152 euro voor zover ik heb gezien bij de zondag. Soms komt er een steal voorbij, maar dan moet je wel dagelijks meerdere keren checken. Ik had vorige week één zondagkaart voor 100 en ééntje voor 120 euro, maar dan moet je dus wel wat geluk hebben! Vlak voor de start zal er nog wel meer (goedkoper) aanbod komen van mensen die plots niet meer gaan/kunnen, of wanneer de weersverwachting toch omslaat.

heerlijk ik teken ervoor! 24 graden en zonnetje

wbt ticketswap, vaak dag van te voren is het goedkoopst is mijn ervaring, ik ga echt last minute een dagkaart zondag scoren

@Dennis thanks nog voor je tip in het andere topic over parkeren, heb voor 15 euro een parkeerplekje dicht bij pinkpop geregeld bij zo bedrijf via die facebook groep, goeie tip!
Wij zoeken ook nog een parkeerplek voor 3 dagen, hebben hotel in sittard en een van ons wil wel rijden elke dag. Kunnen jullie mij die groep of dat bedrijfje ook even doorgeven? Via DM mag ook 😄

• Leuk
Waarderingen: legenden
Iemand enig idee wanneer de invaller voor Adam Lambert bekend word gemaakt? Aangezien het al over 10 dagen is en ze dus weinig extra kaarten meer zullen verkopen zo kort tevoren

Dan is terrein toch wel een stukje kleiner geworden. Daar kon je toch wel 1000 man ofzo kwijt. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben al is het maar wat zitplekken met een bar ofzo.
Het is wel zo dat die '1000 man' zicht nu gaan manifesteren op het Noord gedeelte tussen tent en Stage 4, denk dat dat wel positief gaat uitwerken hoor

Wat denken jullie: kunnen we nog rekenen op gastoptredens / artiesten die samen een nummer gaan doen op het podium?
Danny Vera bij Krezip, MEAU bij Pommelien en denk dat we meerdere bij Joost kunnen verwachten. En terwijl ik dit typ zie ik Roxy Dekker ook wel bij Ronnie Flex het podium opspringen.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
denk toch echt wel vrij zeker dat het Tom Odell word die Adam gaat vervangen, heb gister nog op de radio mogen vertellen over mijn idee over Tom die naar pinkpop komt dus ben er vrij zeker van, maargoed alles kan!
Ah cool op welke radiozender?

Users who are viewing this thread