Dagindeling artiesten Lowlands 2025

Vind ik ook een goede. Zou wel sick zijn om om half 5 nog ff flight FM op je afgevuurd te krijgen. Ik denk alleen zelf dat ze daar sammy virji bij willen gaan zetten. Hij staat op zaterdag wel al op all points east, maar dat is een dagfestival. Stel je voor zijn set is van 15 tot 16 en op LL vanaf half 2, dan is dat prima te doen vgm. Hij staat ook zondag op pkp, dus dat is dan ook veel handiger dan van Nederland naar London en weer terug te moeten vliegen
Nog mooier; Zowel Joy Orbison als Sammy Virji staan die zaterdag op All Points East. Dus of ze staan samen op vrijdag, of ze nemen op zaterdag samen een vlucht naar Biddinghuizen

DJ Heartstring vermelden dat ze op de zondag staan. Dat had ik eigenlijk niet aan zien komen - ik dacht de zaterdag bravo afsluiter
Erg blij mee! Zondag is altijd met afstand de leukste Bravonacht (want: ruimte). Nu weer extra reden om te gaan.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Kybba op zondag volgens z’n eigen insta. Die zal ook wel z’n eigen dagact krijgen. Misschien zoals brutalismus vorig jaar? Je hebt nog een paar andere dancehall DJ’s(FS green enzo) maar die zullen wel bij elkaar geprogrammeerd worden op de vrijdag of zaterdag india

Had ik niet verwacht eerlijk gezegd
Nee ik ook niet eigenlijk. Al zou Stussy-Virji-Orbison best een leuke combinatie namen zijn. Alleen hou je dan niemand meer op vrijdag over denk?(Van de grote namen dan) Op Blessed Madonna na dan. Misschien Roi Perez ofzo?

Ik zie net dat Jennifer Loveless ooit op dr insta heeft gezet dat ze in de bravo speelt. Vind ik wel een leuke voor de vrijdag nacht opening zoals tsepo en LDG vorig jaar

• Leuk
Waarderingen: daily en Joris
Ik zie net dat Jennifer Loveless ooit op dr insta heeft gezet dat ze in de bravo speelt. Vind ik wel een leuke voor de vrijdag nacht opening zoals tsepo en LDG vorig jaar
Zelfde dag als Chris Stüssy lijkt mij wel een redelijke combo dan toch

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Used op zondag(maar dat was wel te voorspellen), Eivør ook zondag. Allebei van hun website.
Sylvie Kreusch Zaterdag

Laatst bewerkt:
Ik zal morgen de beginpost bijwerken. Hebben toch al een behoorlijk gedeelte nu ingedeeld.

Ik zie trouwens dat Sammy Virji die zaterdag op All Points East een soort takeover heeft met een gecureerde lineup van Sammy. Het lijkt me dat die jongen dan gewoon tot het einde van het festival daar blijft. Dan gaat hij niet nog even het vliegtuig instappen naar Biddinghuizen toch? Dan komen we eigenlijk weer terug bij de vraag wie ze zaterdag die afsluiter spot in de bravo gaan geven. Ik denk dat Chris Stussy daar te soft voor gaat zijn?

Ik zie trouwens dat Sammy Virji die zaterdag op All Points East een soort takeover heeft met een gecureerde lineup van Sammy. Het lijkt me dat die jongen dan gewoon tot het einde van het festival daar blijft. Dan gaat hij niet nog even het vliegtuig instappen naar Biddinghuizen toch? Dan komen we eigenlijk weer terug bij de vraag wie ze zaterdag die afsluiter spot in de bravo gaan geven. Ik denk dat Chris Stussy daar te soft voor gaat zijn?
The Blessed Madonna gewoon toch ?

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Draait DJ-Heartstring niet gewoon zaterdagavond(zondagochtend) in de Bravo? Hij heeft op zijn instragram post gedeeld dat hij de 17e op LowLands komt maar als hij om 01:00 begint is het al de 17e.. ?

Draait DJ-Heartstring niet gewoon zaterdagavond(zondagochtend) in de Bravo? Hij heeft op zijn instragram post gedeeld dat hij de 17e op LowLands komt maar als hij om 01:00 begint is het al de 17e.. ?
Pukkelpop staat hij op de 15e volgens zijn schema. Volgens de website van Pukkelpop is dat vrijdag. Dus met dezelfde redenatie zal die 17e op zondag zijn lijkt mij. Daar zal een Gigola en/of G2G dan ook wel bijkomen.

Ik zie Stussy wel gewoon overdag staan eigenlijk, met die 'speciale' set. Misschien wel Alpha zelfs.

Users who are viewing this thread