Rock Werchter 2025

Geen
tv dinner
is toch wel heel jammer. Zijn beste nummer naar mijn mening. Vooral live was dat een bom
Zou me niet verbazen als Rein on Me of Remember my Name gaat switchen met TV dinner.

(Rain on Me omdat dit nu wellicht alleen gedaan wordt met Olivia Dean, Remember My Name omdat ik niet denk dat hij een hele brass band meeneemt naar Werchter)

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: Blommie
als je kijkt naar de datum van werchter ziet het er momenteel niet goed uit. Is nog vroeg natuurlijk.
Dat is het enigste wat we niet in de hand hebben, het weer…te heet zoals in 2019 is ook niet alles, maar veel regen is ook balen.
Je kunt eigenlijk pas iets zien in die week naar donderdag toe…eerder kan alles nog veranderen. 🤞🏻🤞🏻

als je kijkt naar de datum van werchter ziet het er momenteel niet goed uit. Is nog vroeg natuurlijk.

Het is een terzijde, maar toen ik een paar weken geleden op weekend naar Phantasialand ging, zei nagenoeg elke app dat het 75 procent van de tijd zou regenen. Uiteindelijk hebben we 5 minuten lichte druppels gehad tijdens een rit op Taron..en zelfs behoorlijk wat zon. Om maar te zeggen...voorspellingen zijn op korte termijn geen zekerheid, laat staan nu al.

Was dat vorig jaar ook niet? Dat de voorspellingen heel slecht waren, maar dat het uiteindelijk meeviel?

Wel een publieksopname, maar hij klinkt wel goed hoor. Denk dat Werchter een goede zet heeft gezet.

Wel een publieksopname, maar hij klinkt wel goed hoor. Denk dat Werchter een goede zet heeft gezet.
Heb hem in de Afas nog gezien, daar was hij ook steengoed, hij is in topvorm en super bij stem. Ik heb er ook alle vertrouwen in. Vraag me wel echt af waarom mensen naar concert gaan en dan echt alleen maar staan te filmen😵‍💫…(in dit geval zit te filmen😉)

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Heb hem in de Afas nog gezien, daar was hij ook steengoed, hij is in topvorm en super bij stem. Ik heb er ook alle vertrouwen in. Vraag me wel echt af waarom mensen naar concert gaan en dan echt alleen maar staan te filmen😵‍💫…(in dit geval zit te filmen😉)
Als ze dat zittend ergens achteraan doen geen probleem. Maar als je vooraan een heel concert achter een filmend persoon moet meemaken ..

Volgens mij ben je dan meer bezig met je telefoon, dan echt opgaan in het concert. Maar ik denk dat er al vaak genoeg discussies zijn geweest hierover op alle subfora hier. Ze doen maar. Ik kijk naar de artiest zelf.

Users who are viewing this thread