Rock Werchter 2025

Stonden ook nog wat kraampjes buiten de kaart, zoals bij de pinkpop kaart de laatste weken ook aan de hand was. De definitieve zal vrijdag wel volgen denk ik.

Enkel de Rocco zag ik als nieuw op de plek van de Apero idd. Rocco had een "eten" icoon. Apero stond tussen kkub c en de barn.

Morgen kunnen we parking tickets kopen. Tis mijn eerste keer Werchter (donderdag), ik vertrek uit zuid Limburg (België). Het lijkt erop dat ik via E314 en dan via Rotselaar naar Werchter rij.
  • Is het dan beste dat ik de roze zone neem?
  • Toch zeggen ze via ticketmaster (RW classics) dat als je van Limburg/Lummen E314 best zone Groen te neemt? Is dit misschien aan te raden voor als je wil vertrekken en om het verkeerstromen te verspreiden?
1000008927.png
1000008926.png

Morgen kunnen we parking tickets kopen. Tis mijn eerste keer Werchter (donderdag), ik vertrek uit zuid Limburg (België). Het lijkt erop dat ik via E314 en dan via Rotselaar naar Werchter rij.
  • Toch zeggen ze via ticketmaster (RW classics) dat als je van Limburg/Lummen E314 best zone Groen te neemt? Is dit misschien aan te raden voor als je wil vertrekken en om het verkeerstromen te verspreiden?
Bekijk bijlage 14434
Bekijk bijlage 14433
Ik zou even kijken op welke camping je staat. Je kan beter iets omrijden met de auto, want vanaf zone roze vind ik het nog wel een lang eind om te lopen naar de campings.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Islaaa
Bekijk bijlage 14434
Bekijk bijlage 14433
Je moet niet deze kaart volgen, classic is anders dan werchter zelf, zone blauw is A1 en de Hive is Hive camping. Classic is enkel parkeren geen kamperen 🙂 anders moet je idd heel ver zeulen met je zooi wat toch al best een opgave is

Zo te lezen kom je enkel op donderdag en blijf je niet slapen. Dan kun je aanhouden wat er nu op de website qua parking staat. Mocht je wel blijven pitten zou ik het advies van de anderen in acht nemen. Het is namelijk al een klote eind vanaf een normale parking, laat staan eentje die nog verder af staat. (Maar toevallig beter aan te rijden valt)

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Je moet niet deze kaart volgen, classic is anders dan werchter zelf, zone blauw is A1 en de Hive is Hive camping. Classic is enkel parkeren geen kamperen 🙂 anders moet je idd heel ver zeulen met je zooi wat toch al best een opgave is
Bedankt voor de info!
Ja klopt ik ga enkel donderdag met de auto heen en weer.
Tis gewoon kwestie van de beste parking te nemen als je toch de keuze hebt :)

Edit: zonet deze info gevonden.
Ik overnacht niet op een camping:
  • Ik kom naar Werchter via de E19 vanuit Gent of Antwerpen > kies Parking The Hive (BLAUW)
  • Ik kom via de E314 vanuit Brussel, Luik, Leuven of Frankrijk > kies parkings ROZE
  • Ik kom via de E314 vanuit Aarschot, Lummen of Nederland > kies parkings GROEN
Als je een parking ticket koopt voor een bepaalde zone, heb je hier dan altijd toegang tot ookal kom je wat later?

Laatst bewerkt:
Zone roze is dan wellicht de beste optie. Ik ga uit van het lopen naar een camping met veel bagage.

• Leuk
Waarderingen: Nielso
Bedankt voor de info!
Ja klopt ik ga enkel donderdag met de auto heen en weer.
Tis gewoon kwestie van de beste parking te nemen als je toch de keuze hebt :)

Edit: zonet deze info gevonden.
Ik overnacht niet op een camping:
  • Ik kom naar Werchter via de E19 vanuit Gent of Antwerpen > kies Parking The Hive (BLAUW)
  • Ik kom via de E314 vanuit Brussel, Luik, Leuven of Frankrijk > kies parkings ROZE
  • Ik kom via de E314 vanuit Aarschot, Lummen of Nederland > kies parkings GROEN
Als je een parking ticket koopt voor een bepaalde zone, heb je hier dan altijd toegang tot ookal kom je wat later?
Als je een parkeerticket koopt voor een parking heb je sowieso plaats op die parking, ook al ben je later.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Is het al lijstjes tijd? Erg benieuwd naar welke acts iedereen het meeste uit kijkt!

Voor nu is dit mijn top 10:

1. Fontaines D.C.
2. Green Day
3. Boston Manor
4. Linkin Park (onlangs nog gezien, anders stipt op 1)
5. Deftones
6. Elbow
7. Wunderhorse
8. Weezer
9. Joey Valance & Brae
10. Fat Dog

Op de plekken 9 en 10 zouden op een andere dag ook Simple Minds, Bad Nerves, Gurriers, Soulwax, WSS, A&TS of Sam Fender kunnen staan. Belooft een mooie editie te worden :cool:

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Top 10 waar ik momenteel meest naar uitkijk:

1. Linkin Park
2. Soulwax
3. Deftones
4. Simple Minds
5. Fontaines DC
6. Underworld
7. Amyl and the Sniffers
8. Beth Gibbons
9. Rüfüs du Sol
10. Green Day

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Altijd leuk:
  1. Linkin Park
  2. Deftones
  3. Rüfüs Du Sol
  4. London Grammar
  5. Beth Gibbons
  6. Simple Minds
  7. Joey Valence & Brae
  8. Wunderhorse
  9. Raye
  10. Sam Fender
Fontaines D.C. onlangs in AFAS gezien en gaan dat op deze spot nooit overtreffen. Ook zin in Wisp, Soulwax en Cymande.

1. Beth Gibbons
2. Elbow
3. Simple Minds
4. London Grammar
5. Soulwax
6. Linkin Park
7. Deftones
8. Warhaus
9. Remy Bond
10. Sam Fender

Ik heb het, voor de fun, even gevraagd aan dochterlief.

De Gen z ging dus voor:

10: Pommelien Thijs ( al vaak gezien, maar Pom op Werchter gaat speciaal zijn)
9: Olivia Rodrigo ( headline goddes)
8: Iggy Pop ( legend!)
7: Damiano David ( Zo dreamy)
6: Gracie Abrams: ( Fangirlen in voorvak)
5: Simple Minds: ( Ingeluisterd, Someone somewhere gaat kippenvel zijn.)
4: Linkin Park ( De eerste die coverband zegt, is een grinch)
3: Amenra ( rauwe emotie in de Barn!)
2: Fontaines DC ( Fontaines Dublin City had een trap hoger gemoeten..helden)
1: Raye ( Zie Fontaines, Raye gaat wegblazen)

Ik vind het eigenlijk best een verrassend lijstje. Ik had echt Yungblud, Girl in Red, Warhaus verwacht. 😅

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Joe
Ik heb het, voor de fun, even gevraagd aan dochterlief.

De Gen z ging dus voor:

10: Pommelien Thijs ( al vaak gezien, maar Pom op Werchter gaat speciaal zijn)
9: Olivia Rodrigo ( headline goddes)
8: Iggy Pop ( legend!)
7: Damiano David ( Zo dreamy)
6: Gracie Abrams: ( Fangirlen in voorvak)
5: Simple Minds: ( Ingeluisterd, Someone somewhere gaat kippenvel zijn.)
4: Linkin Park ( De eerste die coverband zegt, is een grinch)
3: Amenra ( rauwe emotie in de Barn!)
2: Fontaines DC ( Fontaines Dublin City had een trap hoger gemoeten..helden)
1: Raye ( Zie Fontaines, Raye gaat wegblazen)

Ik vind het eigenlijk best een verrassend lijstje. Ik had echt Yungblud, Girl in Red, Warhaus verwacht. 😅
Verrassende lijst in feite. Al ken ik je dochter en haar muzieksmaak niet natuurlijk.

1. Linkin Park
2. Raye
3. Iggy Pop
4. Sam Fender
5. Green Day
6. Fontaines D.C.
7. Simple Minds
8. Goose
9. Underworld
10. Wunderhorse

1. Simple Minds
2. Amyl & the sniffers
3. Fontaines DC
4. Underworld
5. Weezer
6. Wet Leg
7. Soulwax
8. De La Soul
9. Joey Valence
10. Amenra

Linkin park zou ik er ook tussenzetten maar ik kan niet echt wennen aan de nieuwe bezetting, maar ik ga sowieso kijken.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
1. Green Day
2. Linkin Park
3. Pommelien Thijs
4. Sam Fender
5. Olivia Rodrigo
6. Elbow
7. Goose
8. London Grammar
9. Arsenal
10. Gracie Abrams

Bekijk bijlage 14434
Bekijk bijlage 14433
Als je in rotselaar de afrit neemt moet je de roze parking nemen

1. Linkin Park
2. Fontaines DC
3. Green Day
4. Sam Fender
5. Fat Dog
6. Weezer
7. Simple Minds
8. Deftones
9. Amenra