Best Kept Secret 2025

Iemand enig idee hoelang het lopen is van een Safari Resort huisje naar het festivalterrein?

Kun je hier ook van te voren ergens een flesje wijn / bier bestellen voor op de camping? Ik neem aan dat hier ook een supermarkt is?
Is het een beetje betaalbaar of adviseren jullie om wijn zelf te mee te nemen? Ik had gelezen dat je zelf 4 liter mag meenemen.
Meestal haal ik wat blikjes gin tonic, seltzer en wat red bull.

Er zit in ieder geval een Spar op het campingterrein. Volgens mij is het allemaal wel een beetje betaalbaar daar, maar ik heb er alleen ooit op vrijdag wat broodjes en sap gehaald.

Ik ben zelf op BKS nooit tussendoor teruggegaan naar de camping. De afstand is net wat groter dan op Lowlands en Down The Rabbit Hole (al hangt het er daar ook weer vanaf waar je precies staat).

Er zit in ieder geval een Spar op het campingterrein. Volgens mij is het allemaal wel een beetje betaalbaar daar, maar ik heb er alleen ooit op vrijdag wat broodjes en sap gehaald.

Ik ben zelf op BKS nooit tussendoor teruggegaan naar de camping. De afstand is net wat groter dan op Lowlands en Down The Rabbit Hole (al hangt het er daar ook weer vanaf waar je precies staat).
Hoe ver lopen is het gemiddeld? Half uur of hangt t eerder tegen een uur aan?
Ik ga toch wel even terug in de loop van de avond voor een verse t-shirt en een vestje.
Eventjes bijkomen en maak dan meestal ook meteen een soepje oid.

Ik ga toch wel even terug in de loop van de avond voor een verse t-shirt en een vestje.
Stuk minder dan een half uur. Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk, want op Lowlands zaten wij altijd op een camping 'over de brug', dus dat was flink langer lopen dan bij BKS.

Oh nee, ook weer niet zo ver hoor. Ingang festivalterrein - waar je tent staat is ook weer niet meer dan 10-15 minuutjes, dus dat valt ook wel weer mee.

Ik ben zelf nog nooit terug naar de camping geweest op BKS, dus het is goed mogelijk dat mijn beeld bij de BKS-camping helemaal niet klopt. Maar omdat er juist overdag veel te doen is op het terrein en daar ook wel veel chill-plekken zijn en het eten er goed is, in combinatie met BKS dat voor een groter deel van de bezoekers vooral overdag en minder 's nachts interessant is (t.o.v. Lowlands - DTRH), plus dat de BKS-camping 's nachts relatief rustig is, doet me vermoeden dat het grootste deel van de bezoekers in de avond wel op het festivalterrein is.

Maar wat ik al zei: het is goed mogelijk dat ik het helemaal mis heb en dat er wel degelijk een hoop mensen tussen 17:00 en 23:00 rondhangen op het campingterrein.

Die laatste opmerking maak je waarschijnlijk omdat je de echte dj’s die er wél stonden niet kende en daarom ook niet bent gaan kijken.
Ik heb in ieder geval niet het idee dat de verhouding liefhebbers die plaatjes draaien vs. echte dj’s nu anders is.
Lol ik luister altijd de line-up van voor naar achter. Dus dit is gewoon kolder wat je nu plaatst. Een Sammy Virji vind ik nu ook niet echt een goede DJ ondanks zijn huidige status om eerlijk te zijn. Verder ben ik wel even klaar met je steekjes hier en daar. Ik ben hier ook voor mijn plezier dus laat dat aub achterwegen.

Laatst bewerkt:
Lol ik luister altijd de line-up van voor naar achter. Dus dit is gewoon kolder wat je nu plaatst. Een Sammy Virji vind ik nu ook niet echt een goede DJ ondanks zijn huidige status om eerlijk te zijn. Verder ben ik wel even klaar met je steekjes hier en daar. Ik ben hier ook voor mijn plezier dus laat dat aub achterwegen.
Teruglezend snap ik wat je bedoelt. Excuses daarvoor, want was zo niet bedoeld. Ik ken dj dj’s die daar draaien namelijk meestal zelf ook niet. Sammy Virji bijvoorbeeld, nooit van gehoord van tevoren.

Ik ben ook net terug van Eefje. Het was goed, maar weinig vernieuwend als je haar al een keer eerder hebt gezien. Ik vraag me af of het daverend gaat overkomen op een groot podium buiten.

Ik ben ook net terug van Eefje. Het was goed, maar weinig vernieuwend als je haar al een keer eerder hebt gezien. Ik vraag me af of het daverend gaat overkomen op een groot podium buiten.
Je had gedacht dat ze op een skippybal "van links naar rechts" ging zingen? Denk juist als je haar al eens gezien hebt dat de details die nu anders waren (en dan was het nog niet eens volledig vanavond) wel opvallen. Ze heeft het ook niet per se nodig denk ik, om veel te veranderen. Trouwens ook beelden van Caribou op Primavera gezien net, die hadden toch zeker ONE moeten sluiten ipv Soulwax.

Je had gedacht dat ze op een skippybal "van links naar rechts" ging zingen? Denk juist als je haar al eens gezien hebt dat de details die nu anders waren (en dan was het nog niet eens volledig vanavond) wel opvallen. Ze heeft het ook niet per se nodig denk ik, om veel te veranderen. Trouwens ook beelden van Caribou op Primavera gezien net, die hadden toch zeker ONE moeten sluiten ipv Soulwax.
Zeker zag ik wat kleine details die anders waren. Ik heb haar drie keer gezien nu. Ik had gehoopt op een iets andere setup, iets anders qua belichting, achtergond zangeressen, band. Maar dat miste ik. Meer van hetzelfde. Maar zeker, als haar nog niet gezien hebt, ga kijken. Heb je haar al eerder gezien (of een paar keer) dan is er weinig nieuws te zien.

Users who are viewing this thread