Best Kept Secret 2025

Zelfde probleem hier, maar dan voor Droom Dit. Twijfel om gewoon maar meteen even naar het festivalterrein te gaan (hopen dat de polsbandjes stand bij het Resort ook meteen om 14:00 open gaat) en later pas de auto naar het huisje te rijden.
Ik zeg doen! Is ook mijn plan.

+ (nog) geen vervanger voor Rocket
+ Here's The Thing/Loose Ends (DJ) in de Casbah op vrijdagnacht
Ik was er al bang voor: Italo Disco op de vrijdag. Misschien toch effe een tussenstop als ik van Kaat naar Nilüfer ren (voordat je reageert; ik kan nog steeds niet helder denken)

Stonden er ooit zoveel dj's? The Floor, Playground Love, Coney Island en Niet Niks. Das niet niks toch? En kan iemand zeggen hoe onderscheidend die dance podia nou eigenlijk zijn? Of is het allemaal een pot nat?

Brian Omen zou ik wel gechecked hebben mogelijk, maarja blijft toch The Floor.

Voor het eerst dat er dit soort namen iets meer staan, ook een Erol Alkan. Dat soort namen stonden er niet echt op The Floor, dat is wel een verbetering dan een of andere DJ-set van iemand die niet kan Dj'en.

Voor het eerst dat er dit soort namen iets meer staan, ook een Erol Alkan. Dat soort namen stonden er niet echt op The Floor, dat is wel een verbetering dan een of andere DJ-set van iemand die niet kan Dj'en.
Die laatste opmerking maak je waarschijnlijk omdat je de echte dj’s die er wél stonden niet kende en daarom ook niet bent gaan kijken.
Ik heb in ieder geval niet het idee dat de verhouding liefhebbers die plaatjes draaien vs. echte dj’s nu anders is.

Stonden er ooit zoveel dj's? The Floor, Playground Love, Coney Island en Niet Niks. Das niet niks toch? En kan iemand zeggen hoe onderscheidend die dance podia nou eigenlijk zijn? Of is het allemaal een pot nat?
Groovy, house, r&b, hip hop, caribean, latin, italo, disco, afro zijn toch wel de steekwoorden die vrijwel overal staan.
Het mag natuurlijk niet al te wild worden.
Ik heb 1 techno DJ kunnen ontdekken Bastienne.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en DJ_Tjorre
Groovy, house, r&b, hip hop, caribean, latin, italo, disco, afro zijn toch wel de steekwoorden die vrijwel overal staan.
Het mag natuurlijk niet al te wild worden.
Ik heb 1 techno DJ kunnen ontdekken Bastienne.
Best een vreemd keuze, als je ziet hoeveel volk er vorig jaar naar Ki/Ki is geweest (ook al vond ik zelf weinig aan haar set).
Blijf er bij dat een ietwat hardere naam erg goed zou werken tijdens de nacht, maar blijkbaar zijn ze daar volledig van afgestapt.

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Stond Sammy Virji niet echt nog vorig jaar op the Floor?

Lxual b2b Pac Grime, Dubstep, jungle ziet er wel energiek uit.
The Spliff Collectieve Raw and edge cubsounds highj energy, full throttle klikt veelbelovend. ;)
Orgasmic City b2b DDSS balkan beats :)

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Dillinger2.0
Over Maurits bij 3voor12: best leuk dat er 's nachts nog wat chansons worden gedraaid bij de Muziekgieterij. Leuk voor de afwisseling.

En als ik Maurits dan hoor over waar hij het meest naar uitkijkt dit jaar, denk ik niet voor het eerst (zeker niet na de weergaloze show in Tivoli dit jaar): zet Zaho De Sagazan volgend jaar maar lekker als afsluitende act op de ONE!
Eens! Dat elektronische halfuurtje in Tivoli eerder dit jaar was magisch (haar 'rustiger' werk natuurlijk ook). Dit zou echt meer dan fantastisch werken op BKS. Heb echt zelden zo'n leuk en charismatisch mens aan het werk gezien.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Die laatste opmerking maak je waarschijnlijk omdat je de echte dj’s die er wél stonden niet kende en daarom ook niet bent gaan kijken.
Ik heb in ieder geval niet het idee dat de verhouding liefhebbers die plaatjes draaien vs. echte dj’s nu anders is.
Precies, ik kan me van twee jaar terug herinneren dat ik daar oa Riptide, Terr en Coloray gezien heb. Stuk voor stuk prima 'echte' dj's.

Mij vallen twee dingen op:
1. Goede smaak, Magdalena Bay is inderdaad de parel op de posters van de festivals dit jaar.
2. Wat een leven toch wel als festivaldirecteur. Na het festival buurten bij Syd for Solen en End of the Road om inspiratie op te doen! Ik zie de invloeden van die festivals ook wel in de nieuwe koers van BKS.

Ik hoop van harte dat BKS beloond wordt ervoor.

Users who are viewing this thread