Best Kept Secret 2025

Over Maurits bij 3voor12: best leuk dat er 's nachts nog wat chansons worden gedraaid bij de Muziekgieterij. Leuk voor de afwisseling.

En als ik Maurits dan hoor over waar hij het meest naar uitkijkt dit jaar, denk ik niet voor het eerst (zeker niet na de weergaloze show in Tivoli dit jaar): zet Zaho De Sagazan volgend jaar maar lekker als afsluitende act op de ONE!

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ah in de 'All' weergave inderdaad. Dat zijn er nog best veel. Daarnaast nog een Casbah naam voor de vrijdagnacht en Floor naam voor de zaterdag.
12 nieuwe namen op de vrijdag, 12 nieuwe namen voor de zaterdag en 6 voor de zondag. Potentiele bedreigingen voor mijn in beton gebeitelde must see lijst. Maar geen leeg blokje voor de vervanger van Rocket op de zondag. Ik maak me enigszins zorgen.

12 nieuwe namen op de vrijdag, 12 nieuwe namen voor de zaterdag en 6 voor de zondag. Potentiele bedreigingen voor mijn in beton gebeitelde must see lijst. Maar geen leeg blokje voor de vervanger van Rocket op de zondag. Ik maak me enigszins zorgen.
Een area + de line up hiervan die 9 dagen voor festival nog niet bekend zijn... Ik denk niet dat je grote kleppers moet verwachten hoor.
Ik denk eerder wat artists in residence of simpele plaatjesdraaiers op een area die ergens ondergedoken ligt.

Een area + de line up hiervan die 9 dagen voor festival nog niet bekend zijn... Ik denk niet dat je grote kleppers moet verwachten hoor.
Ik denk eerder wat artists in residence of simpele plaatjesdraaiers op een area die ergens ondergedoken ligt.
Dat denk ik ook. Laatste TWO-naam en vervanging Rocket zijn enige echt relevante namen.

Ook artists in residence en 'simpele' plaatjesdraaiers kunnen mijn schema in de war schoppen. Ik zie liever een DJ type jonge hond die er zin in heeft en een poging doet m'n vullingen eruit te blazen dan een 'simpel' bandje die op de automatische piloot hun geld staan te verdienen.

Ik ga zelf waarschijnlijk hooguit 4, maar misschien maar 1 of 2, van van deze 10 must-sees zien..
In het artikel over Primavera zie ik voor mijzelf meer BKS-must sees dan in deze lijst....

Ook artists in residence en 'simpele' plaatjesdraaiers kunnen mijn schema in de war schoppen. Ik zie liever een DJ type jonge hond die er zin in heeft en een poging doet m'n vullingen eruit te blazen dan een 'simpel' bandje die op de automatische piloot hun geld staan te verdienen.
Fair enough dat je ze liever ziet. Maar er lijkt me een groot verschil tussen iets liever zien dan je "in beton gebeitelde must see lijst" helemaal overhoop sturen.

Ik ga zelf waarschijnlijk hooguit 4, maar misschien maar 1 of 2, van van deze 10 must-sees zien..
Eefje en wellicht The Streets en dan houdt het wel op van dit lijstje. Een Must See lijstje zonder TV on the Radio en natuurlijk Kutteclub kun je sowieso niet serieus nemen.

• Haha
Waarderingen: Ferraroo
Gezien de uitverkochte De Roma en AB zou ik gewoon Das Pop op die lege plek neerzetten. Meer passend dan die schamele 45 minuten als opener.
En Das Pop zo goed als onhaalbaar voor als je in een huisje in de BB zit, waar je pas om 14:00 binnen mag en ze al geprogrammeerd staan om 14:45. :cautious:

Maar begrijp ik goed dat ze blokjes waar eerst tba stond weghalen en ook geannuleerde boekingen uit het programma halen? Dat zou wel teleurstellend zijn.

Ik ben trouwens ondertussen ook wel benieuwd naar het eten!

En Das Pop zo goed als onhaalbaar voor als je in een huisje in de BB zit, waar je pas om 14:00 binnen mag en ze al geprogrammeerd staan om 14:45. :cautious:
Zelfde probleem hier, maar dan voor Droom Dit. Twijfel om gewoon maar meteen even naar het festivalterrein te gaan (hopen dat de polsbandjes stand bij het Resort ook meteen om 14:00 open gaat) en later pas de auto naar het huisje te rijden.

Zelfde probleem hier, maar dan voor Droom Dit. Twijfel om gewoon maar meteen even naar het festivalterrein te gaan (hopen dat de polsbandjes stand bij het Resort ook meteen om 14:00 open gaat) en later pas de auto naar het huisje te rijden.
Zelfde idee hier :)

Users who are viewing this thread