Rock Werchter 2025

Ik vond het bijvoorbeeld op donderdag vorig jaar wel opvallen dat die dag verre van uitverkocht was. Die paar duizend (?) mensen minder maakten toch wel een verschil in beleving.
Je hebt ook mensen met combiticket die donderdag nog werken/studeren en pas op vrijdag komen.

Zijn hier nog mensen die belang hebben bij 2 Hive My Space plekken. Heb met een kameraad een plek voor 4 personen gekocht omdat de 2 persoons uitverkocht waren.

Zojuist is er een ticketalarm voor de weekendkaarten afgegeven op Instagram
Wel raar, heb het gevoel dat er al een maand lang ticketalarm is.

Maar combi's in juni uitverkopen zou wel een beetje de gemiddelde snelheid zijn dacht ik?

Ik kan het topic van TW classic even niet vinden. Maar waar staan nou die parkeertickets die vanaf nu beschikbaar zouden zijn

Klopt, je kan daar voor rustig op de eerste rijen staan voor groepen zoals TWOD of QOTSA.
Zalig de commentaar van Marco Van Basten op optreden voor de CL finale. Waardeloos en dat klopt en zegt veel over de ‘ beleving’ tussen sport en
Muziek in deze tijden. Wat is het volgende? Tussen 2 spelletjes tennis een lied van 3 minuten op Roland Garros?
Persoonlijk is LP niets voor mij. Een soort Aziatische puberpunk, wel knap dat zij zich heruitgezonden hebben.
Toch snap ik Marco van Basten wel een beetje. We proberen de superbowl na te doen. En Linkin Park is bij ons op het forum (behalve Phil) best populair. Maar de gemiddelde voetballiefhebber zal het weinig meer zeggen. Daarnaast mistte ik de interactie met het publiek omdat ze zo ver weg stonden in mijn beleving. Als ze al met het muziekgebeuren doorgaan bij de UEFA, moeten ze toch een Dua Lipa of zoiets strikken. Maar ja, dan zal er ook commentaar zijn.

• Leuk
Waarderingen: phil
Toch snap ik Marco van Basten wel een beetje. We proberen de superbowl na te doen. En Linkin Park is bij ons op het forum (behalve Phil) best populair. Maar de gemiddelde voetballiefhebber zal het weinig meer zeggen. Daarnaast mistte ik de interactie met het publiek omdat ze zo ver weg stonden in mijn beleving. Als ze al met het muziekgebeuren doorgaan bij de UEFA, moeten ze toch een Dua Lipa of zoiets strikken. Maar ja, dan zal er ook commentaar zijn.
gewoon geen muziek bij de CL...
slaagt helemaal nergens op

ook op de wereldbeker enzo hoeft dat helemaal niet.
ik kijk nooit naar zo een opening van een EK/WK/olympische spelen

• Leuk
Waarderingen: phil
Sorry maar wie heeft er nou zin in simpele popmuziek voor de grootste wedstrijd van het jaar. Ik snap juist wel dat ze voor intensere muziek gaan. Daarnaast moeten we ook niet hebbend dat er tickets van fans van de clubs verloren gaan aan fans van de artiest. Dat zie ik wel gebeuren bij Dua Lipa.

AA Gent had paar maanden geleden Camille geregeld.
Idee afgevoerd na protest van de fans.

Tickets RW pas vanaf donderdag om 14 uur.
Hoe snel verkopen die uit doorgaans? De tickets zijn per auto en niet per passagier neem ik aan? Moet je kiezen tussen bepaalde parkings, of is zo'n ticket op alle parkings geldig zolang er plaats is?

Hoe snel verkopen die uit doorgaans? De tickets zijn per auto en niet per passagier neem ik aan? Moet je kiezen tussen bepaalde parkings, of is zo'n ticket op alle parkings geldig zolang er plaats is?
Je moet een parking kiezen, 1 ticket per auto uiteraard. Ticket vervalt op het moment dat je van de parking rijdt.

Users who are viewing this thread