Down the Rabbit Hole 2025

Waaah onverwachte update! Leuk

Super dat Orkater invites weer van de partij is, Thijs Boontjes en Roos Reberger ben ik ook blij mee

Stephanie Laurier wil ik al een tijd zien, maar clasht met Sam Fender en Floating Points.... S10 bovenop de superclash vrijdag avond is ook een pittige (maar wel begrijpelijk)

Ook duidelijk te zien dat er nog 3 stages bijkomen op de timetable

Idyllisch veldje lineup, The Croque Madame lineup, en ...? Porto Parties staan doorgaans nooit op het blokkenschema, right?

Tering, dit is inderdaad een goed argument. Wel echt een clash van twee artiesten die de tent op hun eigen manier afbreken. En daarna Marie Davidson in de REX, FKA Twigs in de Teddy en dan Underworld op de hotot. DTRH Zaterdag is stacked
Ik vervang FKA Twigs voor FAT DOG ;-)
Maar inderdaad dank voor het delen van Zaha....dat wordt een feest!

Weet iemand hoe je de Bossa Nova toevoegt aan de clasfinder? Of kan alleen de orginele maker dit?
Haha, een beetje digibeet hier ;-)

En nog dank degen die REX tips hebben gegeven. Ik kom uit op Melatotin man (live), Subfiction (live), Nathan Kofi en Marie Davidson (live). Genoeg keuze ;-)

Ik zag zojuist dat er weer BBQ-pakketen te bestellen zijn, maar lees ook dat de locatie en opzet van de bbq afgelopen jaren best wat gewijzigd is. Zelf nog nooit bijgewoond maar overweeg het wel dit jaar. Gaan jullie er dit jaar ook (weer) voor?

Ik zag zojuist dat er weer BBQ-pakketen te bestellen zijn, maar lees ook dat de locatie en opzet van de bbq afgelopen jaren best wat gewijzigd is. Zelf nog nooit bijgewoond maar overweeg het wel dit jaar. Gaan jullie er dit jaar ook (weer) voor?
Neu, ik eet altijd wat zelf meegenomen salades oid op de donderdag. Laatste kans om enigszins gezond te doen. (Terwijl ik wel 12 halve liters naar binnen zit te gieten)

Eigenlijk nooit gebruik van gemaakt. Een keer m'n eigen vlees op de bbq geketterd.

• Leuk
Waarderingen: KuuL

Users who are viewing this thread