Down the Rabbit Hole 2025

Deze 20 minuten van Zaho live geeft mij ook echt wel dat extra zetje om daar de staan die zaterdag avond! Erg leuk om het enthousiasme voor Zaho hier ook te lezen.

Tering, dit is inderdaad een goed argument. Wel echt een clash van twee artiesten die de tent op hun eigen manier afbreken. En daarna Marie Davidson in de REX, FKA Twigs in de Teddy en dan Underworld op de hotot. DTRH Zaterdag is stacked

Blokkenschema vind ik wat incompleet, tijdens de hotot acts is er eigenlijk niet veel meer dan rex en bizarre, zou er in dat tijdspan soms die nieuwe tent zijn programering hebben? MORE TO COME

Blokkenschema vind ik wat incompleet, tijdens de hotot acts is er eigenlijk niet veel meer dan rex en bizarre, zou er in dat tijdspan soms die nieuwe tent zijn programering hebben? MORE TO COME
Dat is al jaren zo. Voorheen had je de Rex niet eens.

Op zich mee eens dat er soms wat meer mag zijn (vooral met de groeiende bezoekerscijfers), maar het is voor een deel van het publiek ook juist het fijne aan DTRH weet ik.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
het programma van Bossa Nova, en Idyllische veldje komen er o.a. nog bij

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Of gewoon een speciaalbiertje oid drinken. Afgelopen jaar dus gewoon niet geweest omdat ik er geen tijd voor had (en hij op een andere, minder aansprekende plek zat)

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Precies, de pareltjes staan vaak op de bossa nova. Denk nog vaak terug aan Sierra Ferrel, vind dat nog steeds zon sterke boeking toen op de bossa nova. Sindsdien een van mijn favo artiesten geworden

Precies daarom, al jaren zo, er hangt wat verandering in de lucht. Zou zomaar kunnen met stijgend aantal bezoekers.
Ik snap deze opmerkingen niet helemaal, zover ik in de communicatie zie is er behoorlijk weinig wat drastisch veranderd gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En dan nog: er komt al een nieuw kunstproject, de Fuzzy wordt vernieuwd, de porto parties tent wordt vergroot.

Ik snap deze opmerkingen niet helemaal, zover ik in de communicatie zie is er behoorlijk weinig wat drastisch veranderd gaat worden.
Ik verwacht tbh wel een flinke verandering betreft het terrein en groter randprogramma. Een extra grote stage zie ik niet gebeuren, maar iets a la portoparties/croque Madame zeker wel. En het gat zaterdag tussen Fat Dog en Rabbit Radio is flink, en ik kan me niet voorstellen dat die er is omdat Underworld dat heeft afgedwongen. Misschien iets van S10?

Tijd voor de jaarlijkste wanneer is het goede moment op ticketswap toeslaan lijstje.

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm

Flink prijsverschil

Het prijsverschil komt doordat Ticketswap meer extra kosten rekent. Als je op Ticketswap iets verkoopt voor €318 ziet de verkoper daar €277 van terug. Als je op Ticketmaster iets verkoopt voor €283 ziet de verkoper daar €273 van terug. Dus eigenlijk scheelt het niet zo veel

Het prijsverschil komt doordat Ticketswap meer extra kosten rekent. Als je op Ticketswap iets verkoopt voor €318 ziet de verkoper daar €277 van terug. Als je op Ticketmaster iets verkoopt voor €283 ziet de verkoper daar €273 van terug. Dus eigenlijk scheelt het niet zo veel

Scheelt uiteindelijk voor de consument en daar ging het mij om.

Kan zijn dat ik het gemist heb, maar wanneer wordt de nieuwste plattegrond meestal bekend gemaakt?

Users who are viewing this thread