Down the Rabbit Hole 2025

Geordie Creep vs. Japanese Breakfast en Greentea Peng tijdens Beth Gibbons een beetje jammer, maar verder content met het tijdschema.

Die zondag gaat voor mij wel een beetje als nachtkaars uit. Beth Gibbons is prachtig, maar ik vrees dat ik dat qua energie echt niet ga trekken.

Priori met Gibbons, Gurriers én SMIB met Massive Attack, Objekt met Rosa Pistola, Zaho de Sagazan met Joey Valance & Brae, die ook nog eens ingeklemd staan tussen Wet Leg en Iggy Pop, waarvan de laatste met Marie Davidson overlapt, dat maakt het aantal must sees voor mij zoveel kleiner dat ik echt aan het twijfelen sla of ik wel wil gaan.

Die zondag gaat voor mij wel een beetje als nachtkaars uit. Beth Gibbons is prachtig, maar ik vrees dat ik dat qua energie echt niet ga trekken.
Vind dat dan weer perfect voor de zondag eigenlijk. Alleen jammer van de clash met Greentea Peng.

Iggy als Hotot sub wel een heel leuke.

Zo, die zaterdag is wel volledig beuken zeg. Model/Actriz --> Joey Valence --> Fat Dog. Daar gaan mijn enkels...

Alleen 100% wel dat ik de keuze voor FKA Twigs ga maken. Fat dog nu al 4 keer gezien, FKA Twigs nog nooit. Dat album, in de teddy... 😍

Zo, die zaterdag is wel volledig beuken zeg. Model/Actriz --> Joey Valence --> Fat Dog. Daar gaan mijn enkels...

Alleen 100% wel dat ik de keuze voor FKA Twigs ga maken. Fat dog nu al 4 keer gezien, FKA Twigs nog nooit. Dat album, in de teddy... 😍
100% FKA Twigs helemaal vooraan.

Iggy Pop gelukkig al meer dan 5 keer gezien (maar had deze absolute held graag weer gezien) en Fat Dog afgelopen jaar ook 2 keer.

Moet nog een kaartje scoren, maar wel al erg veel zin in DTRH.

Mijn absolute must-sees:

Vrijdag: Massive Attack
Zaterdag: Marie Davidson, FKA twigs, Underworld, (stukje) Objekt Voor mij is Object vs. Underworld de vervelendste clash.
Zondag: Japanese Breakfast, Bloc Party, Yseult, Floating Points (erg blij dat dit tegenover Sam Fender staat), John Talabot

Door het blokkenschema heb ik weer enorm veel zin om te gaan. Die zaterdagavond wordt inderdaad druk. Ik had dat liever wat meer uitgesmeerd over de hele dag gezien.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Ook niet verwacht dat amyl op de hotot zou staan maar wel heel blij mee.

De zaterdag is echt stacked: Kokoroko -> Wunderhorse -> Royel Otis -> Franc Moody -> Model/Actriz -> Wet Leg -> Zaho -> Iggy Pop -> FKA Twigs - Underworld -> Objekt.

Heel benieuwd wat ik hier daadwerkelijk allemaal van ga zien maar echt heel sterk geprogrammeerd imo

Users who are viewing this thread