Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Nog even voor de duidelijkheid.
We starten officieel morgenochtend om 6u.

@BeWario heeft dus tot morgen 12u om zijn eerste act te nomineren. Doet hij dat nog vandaag dan heeft ook de volgende gewoon tot morgen 12u.
@Yannick komt achteraan de lijst en is dus de laatste voor ronde 1 en de eerste voor ronde 2.

Extra regel: Vanaf ronde 6 gaan we naar 4u per beurt.

Iemand heeft mazzel en krijgt LCD Soundsystem als headliner!

Iedereen heeft ze natuurlijk al gezien op de afgelopen editie van From The Lions Mouth. Was een geweldige show, maar te kort geleden om ze nou alwéér te boeken. We gunnen ze graag iemand anders!

Ik ga ook gewoon de banner recyclen:
Bekijk bijlage 13973

Up next: @warriorandweirdo@Blommie

Is dat op een festival van formaat Rock Werchter ook echt een headliner? (Heb geen idee namelijk), een K3 lijkt me ook niet per se een headliner bijvoorbeeld, ondanks de vele tickets, lijkt me zo’n geval Acda en de Munnik die meerdere Ziggo’s deden en toen ergens in de middag op Pinkpop stonden…

Is dat op een festival van formaat Rock Werchter ook echt een headliner? (Heb geen idee namelijk), een K3 lijkt me ook niet per se een headliner bijvoorbeeld, ondanks de vele tickets, lijkt me zo’n geval Acda en de Munnik die meerdere Ziggo’s deden en toen ergens in de middag op Pinkpop stonden…
Ik zou m op een Werchter dag (of Pinkpop) niet als headliner zetten. Laatste passage op een niet-festival was volgens mij 2x Paradiso in 2017...

Sub of afsluiter 2e podium (Noord/Barn) zou zeker kunnen.

Mogelijks als dance afsluiter ofzo maar niet als headliner denk ik

Ligt aan je festival inderdaad. Ik heb ze ook weleens als headliner gehad, maar als je meer een Pinkpop type festival creëert dan is het een sub.

• Leuk
Waarderingen: Lion en BeWario
Is dat op een festival van formaat Rock Werchter ook echt een headliner?

Nee, de organisator heeft gewoon de vrijheid om er nog een grote naam boven te zetten zonder dat dat onrealistisch is. In mijn tekst staat inderdaad dat LCD de headliner is, maar dat is meer omdat ze dat ook op mijn festival waren en dit de grootste van de vijf namen is die ik voor de gelukkige ga boeken.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread

• Royke