Rock Werchter 2025

Rosalia is meer een technisch goed verzorgde visuele show en door de Spaanse taal minder goed mee te zingen of schreeuwen.
Makes sense.
Nuja, gewoon meeschreeuwen met de lyrics is op zich het probleem niet, denk ik.
Maar als Damiano van Måneskin nog maar zijn pink toevallig beweegt en honderden grieten beginnen te krijsen, tja... (ik zei weldegelijk pink).

En ik zou nu denken dat die adoratie vooral hormoongewijs naar de good looking mannelijke artiest gaat, maar bij de vrouwelijke is dat precies even erg.
Waarschijnlijk te maken met rolmodellen enzo? Geen idee...

Makes sense.
Nuja, gewoon meeschreeuwen met de lyrics is op zich het probleem niet, denk ik.
Maar als Damiano van Måneskin nog maar zijn pink toevallig beweegt en honderden grieten beginnen te krijsen, tja... (ik zei weldegelijk pink).

En ik zou nu denken dat die adoratie vooral hormoongewijs naar de good looking mannelijke artiest gaat, maar bij de vrouwelijke is dat precies even erg.
Waarschijnlijk te maken met rolmodellen enzo? Geen idee...
Tjah dat is gewoon gedrag overnemen dat je bij andere concerten ziet, gevalletje aandacht te kort. Meezingen tot tegen schreeuwen aan moet bij je favoriete nummer kunnen zolang je het maar niet constant doet. Maarja ook bij Slipknot meegemaakt dat een kerel van 60 alleen maar zat brullen en ik daardoor 90% van de nummers amper kon horen.

Op vrijdagavond clashen Lola Young en Simple Minds. Ik vind de muziek van Lola Young heel goed. Simple Minds vind ik ook leuk maar vooral een aantal nummers, de rest ken ik nog niet echt. Ik twijfel heel erg welke keuze ik moet maken. Want de ene kant vind ik Lola echt top, maar aan de andere kant denk ik dat ik Simple Minds niet vaak meer kan zien. Hebben jullie tips?

Op vrijdagavond clashen Lola Young en Simple Minds. Ik vind de muziek van Lola Young heel goed. Simple Minds vind ik ook leuk maar vooral een aantal nummers, de rest ken ik nog niet echt. Ik twijfel heel erg welke keuze ik moet maken. Want de ene kant vind ik Lola echt top, maar aan de andere kant denk ik dat ik Simple Minds niet vaak meer kan zien. Hebben jullie tips?
Eigenlijk zeg je het zelf al. Ik verwacht dat we de komende jaren nog wel doodgegooid worden met Lola, daar krijg je nog kansen genoeg voor. Simple Minds zal een ander verhaal zijn.

• Leuk
Waarderingen: festirock en MeesPos
Maribou State weinig overtuigend op de streams van Coachella. Toch vrij rommelig en komt allemaal onzeker over.

Zet dit ergens op een zonnige namiddag en dit is dik oké.
Maar The Barn afsluiten is, afgaande op hun performance van gisteren op Coachella, echt wel te hoog gegrepen.

Wat heeft dit met Rock Werchter te maken?

Omdat ze lang gerumoured werd als mogelijke headliner mss en het toch raar blijft dat geen enkele major in Belgie Charli in volle Brat-hype heeft geboekt?

(Hoewel dat uiteraard vooral neer kwam op timing en het feit dat Charli vooral headline slots krijgt tegenwoordig, ik had toch op zijn minst een Vorst of Sportpaleis verwacht.)

Users who are viewing this thread