Rock Werchter 2025

Het lijkt me eigenlijk best geestig als het een verrassing blijft wie we krijgen, tot het moment van de show zelf.

Eerlijk, wie van jullie zou het aandurven op dat moment bij Bright Eyes in de Barn te gaan staan??
HET IS TOM ODELL!! Als je dat nog steeds in twijfel trekt, leef je toch echt met je kop in het zand? 😅

HET IS TOM ODELL!! Als je dat nog steeds in twijfel trekt, leef je toch echt met je kop in het zand? 😅
Kings of Leon werd ook als NUL, liefst minder dan NUL kans beschouwd hier, stonden zelfs ergens anders geboekt.
Ik weet niet meer wat logisch is / hoe onze verwachtingen moeten zijn.

JImmy's reactie hier laat het speelveld weer open. Wie o wie....
wie weet komt er een 50jaarWerchterfilm, of één of andere Belgische legacy , of toch gewoon Kaiser Chiefs haha. of of of of....

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Kings of Leon werd ook als NUL, liefst minder dan NUL kans beschouwd hier, stonden zelfs ergens anders geboekt.
Ik weet niet meer wat logisch is / hoe onze verwachtingen moeten zijn.

JImmy's reactie hier laat het speelveld weer open. Wie o wie....
wie weet komt er een 50jaarWerchterfilm, of één of andere Belgische legacy , of toch gewoon Kaiser Chiefs haha. of of of of....
Of 3 kwartier happy hour

• Geweldig
Waarderingen: ChrisV
Zolang ik zeker weet dat het geen Odell is vind ik het helemaal prima dat het een verassing blijft. Ik gok zelf op een show ter ere van het 50-jarig bestaan, orkest dansers iets in die richting, misschien een kort gastoptreden van een Belgische act, enige ding is dan waarom noemen ze het niet gewoon de 50-jarig bestaan show. Hoop dat het gewoon een verassing blijft.

Hopelijk komt er wel een teaser anders is het nog een lange zit hier 😂
Is hier echt nog een teaser voor nodig, nadat RW het bijna letterlijk zegt dat het Odell is? Dit is gewoon de teaser, en een heel doorzichtige. 😅

Dit is maar 1 stap verwijderd van letterlijk ‘Tem Odoll’ in dat blokkenschema zetten.

Je zou eens statistisch moeten bekijken wat de kans is dat dat anagram toevallig dan de naam van Tom Odell is, het zal plots geen 'toeval' meer blijken.

Het gebruik van het anagram is ook echt wel bewust gedaan. De vraag is alleen of dit is omdat Tom Odell er staat, of omdat ze ons op het verkeerde been willen zetten? Maar dan zou Tom Odell lijkt me ook in het complot moeten zitten.

Je zou eens statistisch moeten bekijken wat de kans is dat dat anagram toevallig dan de naam van Tom Odell is, het zal plots geen 'toeval' meer blijken.
Het hoeft geen toeval te zijn. Het zou natuurlijk ook gewoon een heel gemakkelijke manier kunnen zijn om mensen op het verkeerde been te zetten.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Of het is Lost Frequencies. Die dan gedurende de set Tom Odell het podium op tilt voor Black Friday.
Heeft zeer zeker ruimte in het tourschema en staat op Tomorrowland, waardoor er een embargo op de naam rust.

Doe eens allemaal kalm. Het is gewoon Odell. De organisatie wil gewoon de freaks wat op stang jagen en dat lukt. Tom komt drie kwartier show geven, en dat volstaat want hij heeft maar één nummer. Ik ga niet kijken. Zo. Opgehelderd.

Users who are viewing this thread