Lowlands 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Ohja das waar ook, grimmige plek ook dat later op de avond.
Ik ben daar alleen overdag geweest. Nu wordt het mijn doel om deze plek een keer 's nachts te bezoeken. Wat zijn nog meer grimmige plekken waar ik heen kan als ik even de Bravo wil ontvluchten?
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
121
220
Vind de Bravo snachts al grimmig genoeg...
Vind ik enorm meevallen. Het is idd druk, en er staan mensen die nog niet klaar met de nacht (of langer) zijn. Maar "vroeger" had LL een nog veel rauwer randje 's nachts (en in het algemeen wel). Denk aan de 'echte' 24-uurs die er toen nog was en nooit stopte, ben je daar wel eens om 09:30 doorheen gelopen? Toen was het echt veel grimmiger (en leuker) op het terrein zodra de zon onderging, tenminste: vind ik.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Vind ik enorm meevallen. Het is idd druk, en er staan mensen die nog niet klaar met de nacht (of langer) zijn. Maar "vroeger" had LL een nog veel rauwer randje 's nachts (en in het algemeen wel). Denk aan de 'echte' 24-uurs die er toen nog was en nooit stopte, ben je daar wel eens om 09:30 doorheen gelopen? Toen was het echt veel grimmiger (en leuker) op het terrein zodra de zon onderging, tenminste: vind ik.
Sinds een jaar of 2-3 stop ik met proberen de Bravo in te komen. Soms geen doorkomen aan. Geef mij maar een feessie waar wat meer ruimte is om te bewegen en waar het geen sauna is.
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n, eva84 en sjoeske

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Sinds een jaar of 2-3 stop ik met proberen de Bravo in te komen. Soms geen doorkomen aan. Geef mij maar een feessie waar wat meer ruimte is om te bewegen en waar het geen sauna is.
Same here. Misschien maar eens proberen de Adonis binnen te komen dit jaar (misschien als Goldband speelt) want daar schijnt t nog wel te doen zijn binnen. Anders maar de Xray zoals vorig jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Geen idee wat dit is, maar klinkt als iets waar ik me wel ga vermaken.
Impressies Titty Twister.
Ook leuk om te lezen: Titty Twister Twitter (klinkt als een fout Suske & Wiske album)

7999770965_5d8a571f54_b.jpg

A-Campingflight-to-Lowlands-Paradise-2011-151.jpg
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Geen idee wat dit is, maar klinkt als iets waar ik me wel ga vermaken.
In de TT had je drag acts, metalbands, midgets, hardrock karaoke (ac/dc, queen, aerosmith, metallica, twisted sister), headbangers, paaldanseressen en allerlei vage shit.


 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Same here. Misschien maar eens proberen de Adonis binnen te komen dit jaar (misschien als Goldband speelt) want daar schijnt t nog wel te doen zijn binnen. Anders maar de Xray zoals vorig jaar
Heineken heeft soms ook chille feestjes in de nacht waar genoeg ruimte is!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Goud. Beetje als sexyland van de vorige jaren?
Klopt. Titty Twister was controversieel en vind ik baanbrekend met betrekking tot grenzen die ze op zochten.
Bij Sexyland was het bizar dat er meerdere acts door meerdere personen werd geregeld.
Denk dat Sexyland het summum was van programmeren van verschillende acts was.
Hoop dat ze meerdere plekken kunnen creeeren met hun eigen vibe waardoor je ook in de nacht meer beweging krijgt van mensen.
Want iedereen wil nu bij hetzelfde zijn, dus blijft iedereen hangen.
Je moet variatie bieden op meerdere plekken, zodat je ook van plek naar plek wil in de nacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken