Graspop Metal Meeting 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
's-Hertogenbosch is al Brabant (Zuid-Nederland), dus een kleine kans. Vanuit (Noord) Belgie is dat goed te doen.
Vanuit Brabant gaan we ook regelmatig naar Antwerpen en niet naar Amsterdam.
Mja. Ik ga geen 150km op en 150km terug rijden voor een concert. Of het moet al iets unieks zijn.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
480
521
Mja. Ik ga geen 150km op en 150km terug rijden voor een concert. Of het moet al iets unieks zijn.
Begrijpelijk. Niemand kan in uw beurs kijken he. Ik denk ook niet dat u bij de doelgroep hoort dan.
Kreator is wel tof en hebben altijd wel een sterk voorprogramma.
Anthrax en Testament zijn ook niet slecht.
In het verleden kwamen ze ook met LOG en Munical Wasted en eerder nog met Bloodbath, Dimmu Borgir en Hatebreed.
Vooral die laatste was een feestje.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Nu we weten dat we deze week namen krijgen, nog maar even een wishlist gemaakt voor mezelf van bands die op tour zijn of op de leaked poster stonden, en die ik graag aangekondigd zou zien worden.
Hopelijk hiervan nog iets op de zondag erbij.

Must see:
  • Breaking Benjamin
  • Mudvayne
  • Amaranthe
  • Imminence
Graag zien:
  • Limp Bizkit
  • Beartooth
  • ADTR
  • Zeal & Ardor
  • Turnstile
Ook leuk:
  • BFMV
  • Annisokay
  • Gloryhammer
  • Angus Mcsix
  • Nanowar of steel
  • Sonata Artica
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Nu we weten dat we deze week namen krijgen, nog maar even een wishlist gemaakt voor mezelf van bands die op tour zijn of op de leaked poster stonden, en die ik graag aangekondigd zou zien worden.
Hopelijk hiervan nog iets op de zondag erbij.

Must see:
  • Breaking Benjamin
  • Mudvayne
  • Amaranthe
  • Imminence
Graag zien:
  • Limp Bizkit
  • Beartooth
  • ADTR
  • Zeal & Ardor
  • Turnstile
Ook leuk:
  • BFMV
  • Annisokay
  • Gloryhammer
  • Angus Mcsix
  • Nanowar of steel
  • Sonata Artica
Wie heeft gezegd dat we deze week namen krijgen?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.193
1.250
Die datum staat nog niet vast, dus dat kunnen ze snel regelen bij Alcatraz.
Zou al genoemd zijn in een review ofzoiets van Rock Tribune. Misschien kunnen ze die in deze fase van de voorbereidingen wel inderdaad nog veranderen. Zou ik goed vinden enerzijds want echt wel grave tour. Anderzijds is het dan niet meer samen met mijn verjaardag
 

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
61
109
Is de AB niet erg klein? In Nederland spelen ze in Mainstage Den Bosch met een capaciteit van 6k
Klopt, maar als ik eerlijk ben betwijfel ik vaak of de namen in de MAINSTAGE wel 6000 man trekken. Het is ook veelal extreme metal package deals. Terwijl AFAS gaat lopen met commercielere namen PRIEST, POWERWOLF, KORN, FFDP en EPICA + SYMPHONY.


In de Mainstage staan/stonden:
IN FLAMES/ARCH ENEMY/SOILWORK

KREATOR/ANTHRAX/TESTAMENT

MESSUGAH/AVATAR/THE HALO EFFECT (en anderen.)

En eerder: ALESTORM/GLORYHAMMER/WINDROSE

KAMELOT en anderen

BEHEMOTH/ARCH ENEMY/CARCASS
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Jera on Air komt vrijdag ook met namen waaronder een headliner. Nu weet ik dat die headliner niet spannend is voor ons, maar de andere namen kunnen gedeeld worden!
Architects vermoed ik want spelen vrijdag ook in Amsterdam
Die headliner is Architects ja, is al bevestigd door iemand in een ander topic.

Ze zouden ook nog een subheadliner bekend maken geloof ik, dat zou er wel één kunnen zijn die ze delen met Graspop. Iets als Breaking Benjamin, BFMV, ADTR, Beartooth bijvoorbeeld.
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Volgens sommige welingelichte insiders zou de band ook een concert spelen in België, meer bepaald op 9 augustus in Dessel - waar Graspop plaatsvindt - tussen de concerten van Hannover (op 4 augustus) en Parijs (op 13 augustus).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken