Rock Werchter 2024

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
144
127
Ik zou Toto ook wel mooi vinden, maar die zijn denk niet hip genoeg voor Werchter?
Waren die niet eens op Nostalgie Beach nog niet zo lang geleden?
Enfin... Arsenal stond daar vorig jaar ook. En die willen we ook allemaal graag terugzien in The Barn of KlubC :)
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
John Fogerty zou awesome zijn, CCR blijft toch één van de meest iconische bands ooit in mijn ogen. Maar of het live nog wat is op deze leeftijd? Hetzelfde geldt voor ZZ Top en Toto
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Ik zou Toto ook wel mooi vinden, maar die zijn denk niet hip genoeg voor Werchter?
Volgens mij verkochten ze een ziggo dome plus 2x de 013 uit in 1 jaar? Dus zeg maar 25.000 kaarten.
Dat is volgens mij goed aan de maat. Oudbollig? Ja.
Maar wel genoeg liefhebbers blijkbaar
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
John Fogerty zou awesome zijn, CCR blijft toch één van de meest iconische bands ooit in mijn ogen. Maar of het live nog wat is op deze leeftijd? Hetzelfde geldt voor ZZ Top en Toto
John Fogerty moet wel ergens in België opduiken, na de aankondiging voor Bospop.
Misschien ergens op de TW-Classic dag, samen met McCartney?
 
  • Winning
Waarderingen: zero

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
533
594
Ik zou het erg tof vinden om John Fogerty nog eens te zien. bijna 80 geloof ik . Midden op de dag op de main; helemaal prima toch?
Heart is ook gewoon een gave naam a la Preternders in The Barn.
Ook stiekeme hoop voor Heart maar acht de kans erg klein
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
194
103
Ook stiekeme hoop voor Heart maar acht de kans erg klein
Heart zou ik ook wel willen zien idd, maar geloof niet dat die op Werchter komen, en bospop ga ik echt niet meer heen, wat een tegenvaller als je Werchter gewend bent. Slecht geluid! En je struikelt over de scootmobielen🥴…ik ga er wel heen als ik daar aan toe ben haha
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bloody Mary en ChrisV

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
533
594
Heart zou ik ook wel willen zien idd, maar geloof niet dat die op Werchter komen, en bospop ga ik echt niet meer heen, wat een tegenvaller als je Werchter gewend bent. Slecht geluid! En je struikelt over de scootmobielen🥴…ik ga er wel heen als ik daar aan toe ben haha
Zie die ook niet op werchter inderdaad en voel me met mijn 19 jaar ook wat te jong voor Bospop hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Allemaal, allemaal... sommigen, zeg maar.

De mensen die houden van een goeie live band met een stevig arsenaal (hehe) aan Belpopklassiekers? Je mag vinden wat je vind van de overdaad aan Arsenal op festivalpodia, maar een Saudade, Melvin, Estupendo en Lotuk raken altijd doel...of dat nu op Rock Zottegem of de Barn van Werchter is.
😋
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
De mensen die houden van een goeie live band met een stevig arsenaal (hehe) aan Belpopklassiekers? Je mag vinden wat je vind van de overdaad aan Arsenal op festivalpodia, maar een Saudade, Melvin, Estupendo en Lotuk raken altijd doel...of dat nu op Rock Zottegem of de Barn van Werchter is.
😋
Equivalent van dingen zoals er al veel staan op werchter komend jaar 😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
De mensen die houden van een goeie live band met een stevig arsenaal (hehe) aan Belpopklassiekers? Je mag vinden wat je vind van de overdaad aan Arsenal op festivalpodia, maar een Saudade, Melvin, Estupendo en Lotuk raken altijd doel...of dat nu op Rock Zottegem of de Barn van Werchter is.
😋
Je vergeet de Lokerse Feesten nog.
En de Lokerse Feesten zeker niet vergeten.
En oh ja, de Lokerse Feesten! 😇

En wij hebben ze al vele keren gezien op de Lokerse Feesten en eerlijk gezegd is dit zo één van die bands die ons echt niet kunnen bekoren.
Hun live invulling is eigenlijk gewoon altijd hetzelfde.

Zet daar bijvoorbeeld een vroegere Zita Swoon naast, zoals die destijds op Werchter stonden met de Kapinga Gysel zusjes (we blijven in de familie 😉), en Arsenal is gewoon een derderangsband.
 
  • On fire
Waarderingen: timv

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Heart zou ik ook wel willen zien idd, maar geloof niet dat die op Werchter komen, en bospop ga ik echt niet meer heen, wat een tegenvaller als je Werchter gewend bent. Slecht geluid! En je struikelt over de scootmobielen🥴…ik ga er wel heen als ik daar aan toe ben haha
De keer dat ik er was, was het geluid gewoon prima. Durf dit eerder vergelijken met een Lokerse of Suikerrock qua organisatie en vibe.

Rock Zottegem heeft één groot nadeel, namelijk dat de gehele lokale bevolking er naar toe komt, met de idee om er een Vlaamse kermis van te maken.
Iets moois als Heart zou daar helaas parels voor de zwijnen zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Doja Cat naar Les Ardentes. Niet dat ik verwachtte dat RW die zou boeken, toch even melden.
Wellicht niet zo'n populaire mening hier maar ik vind dit enorm spijtig. Het zaterdagprogramma bevalt mij zowel bovenaan als onderaan en Doja Cat als sub had mij waarschijnlijk wel over de streep getrokken. Haar show op Coachella vorig jaar was best indrukwekkend! Benieuwd waar ze die dag nog mee gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Zie die ook niet op werchter inderdaad en voel me met mijn 19 jaar ook wat te jong voor Bospop hahaha
Ben er 2 keer geweest. Een keer een weekend en een keer een dag. Het is echt een heel fijn en gemoedelijk festival met een hoge gunfactor. Je moet er niet heen gaan als je nog in een puberale knalfase zit maar als de muziek daar je aanspreekt is er bijna geen betere plek om die te ervaren. Slecht geluid heb ik er nooit ervaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken