Landgraver Geliefde act 13 apr 2021 1.254 585 9 dec 2023 #9.161 Kersttrui is binnen!! Waarderingen: Cootje, Minie en DennisvdBr
Demi Playlistbediener 27 nov 2022 32 34 9 dec 2023 #9.162 Landgraver zei: Kersttrui is binnen!! Klik om te vergroten... Bij mij ook! Eindelijk! Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr
DennisvdBr Droomheadliner Sfeerbeheer 19 nov 2012 22.328 7.678 9 dec 2023 #9.163 Nikfestilover zei: Whilemina skydeck zondag is uitverkocht. Klik om te vergroten... dan ben ik bang dat de dagtickets ook wel rap gaan... Wilhelmina Skydeck was afgelopen jaar ook geheel uitverkocht, overigens
Nikfestilover zei: Whilemina skydeck zondag is uitverkocht. Klik om te vergroten... dan ben ik bang dat de dagtickets ook wel rap gaan... Wilhelmina Skydeck was afgelopen jaar ook geheel uitverkocht, overigens
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.164 DennisvdBr zei: dan ben ik bang dat de dagtickets ook wel rap gaan... Wilhelmina Skydeck was afgelopen jaar ook geheel uitverkocht, overigens Klik om te vergroten... Hoe snel waren die toen weg?
DennisvdBr zei: dan ben ik bang dat de dagtickets ook wel rap gaan... Wilhelmina Skydeck was afgelopen jaar ook geheel uitverkocht, overigens Klik om te vergroten... Hoe snel waren die toen weg?
DennisvdBr Droomheadliner Sfeerbeheer 19 nov 2012 22.328 7.678 9 dec 2023 #9.165 Nikfestilover zei: Hoe snel waren die toen weg? Klik om te vergroten... dat was pas de laatste maanden
Nikfestilover zei: Hoe snel waren die toen weg? Klik om te vergroten... dat was pas de laatste maanden
OuweMeuk Playlistbediener 5 dec 2023 27 48 9 dec 2023 #9.166 Nikfestilover zei: Whilemina skydeck zondag is uitverkocht. Klik om te vergroten... Over hoeveel mensen praten we eigenlijk, er zullen niet veel meer dan 1000 man in passen?
Nikfestilover zei: Whilemina skydeck zondag is uitverkocht. Klik om te vergroten... Over hoeveel mensen praten we eigenlijk, er zullen niet veel meer dan 1000 man in passen?
J Joa Playlistbediener 31 mei 2022 44 15 9 dec 2023 #9.167 Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan..... Waarderingen: Joslittel, Bob105, Oasiss en nog 1 andere persoon
Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan.....
Timmetje Droomheadliner 4 mrt 2015 15.042 9.635 9 dec 2023 #9.168 Joa zei: Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan..... Klik om te vergroten... Edit: Verkeerd gelezen! Dan gaat vooraan staan voor de gewone bezoeker wat lastiger worden haha.
Joa zei: Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan..... Klik om te vergroten... Edit: Verkeerd gelezen! Dan gaat vooraan staan voor de gewone bezoeker wat lastiger worden haha.
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.169 Joa zei: Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan..... Klik om te vergroten... Waar? Ik kan het nergens vinden
Joa zei: Lees op insta veel Ed Sheeran fans die skydeck hebben gekocht. Niet voor de luxe maar op die manier hopen ze vooraan te staan..... Klik om te vergroten... Waar? Ik kan het nergens vinden
J Joa Playlistbediener 31 mei 2022 44 15 9 dec 2023 #9.170 Nikfestilover zei: Waar? Ik kan het nergens vinden Klik om te vergroten... Fan accounts van Ed Sheeran...
Nikfestilover zei: Waar? Ik kan het nergens vinden Klik om te vergroten... Fan accounts van Ed Sheeran...
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.171 Joa zei: Fan accounts van Ed Sheeran... Klik om te vergroten... Kan het niet vinden was wal benieuwd haha
Joa zei: Fan accounts van Ed Sheeran... Klik om te vergroten... Kan het niet vinden was wal benieuwd haha
J Joa Playlistbediener 31 mei 2022 44 15 9 dec 2023 #9.172 Timmetje zei: Edit: Verkeerd gelezen! Dan gaat vooraan staan voor de gewone bezoeker wat lastiger worden haha. Klik om te vergroten... Snap je eerste reactie ook wel. Het is natuurlijk niet zoals een golden circle waar ze gegarandeerd vooraan staan. Waarderingen: Timmetje
Timmetje zei: Edit: Verkeerd gelezen! Dan gaat vooraan staan voor de gewone bezoeker wat lastiger worden haha. Klik om te vergroten... Snap je eerste reactie ook wel. Het is natuurlijk niet zoals een golden circle waar ze gegarandeerd vooraan staan.
J Joa Playlistbediener 31 mei 2022 44 15 9 dec 2023 #9.173 Nikfestilover zei: Kan het niet vinden was wal benieuwd haha Klik om te vergroten... Die hebben via DM dan contact met elkaar in een prive groepschat. Ik zat daar toevallig nog in ivm zijn laatste concert in de Arena. Waarderingen: Nikfestilover
Nikfestilover zei: Kan het niet vinden was wal benieuwd haha Klik om te vergroten... Die hebben via DM dan contact met elkaar in een prive groepschat. Ik zat daar toevallig nog in ivm zijn laatste concert in de Arena.
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.174 Ed Sheeran zeker geen voorvak voor mij. Dat wordt chaos. Denk geen headliners in het voorvak komend jaar. Dit jaar Robbie en P!nk vooraan gezien was wel leuk.
Ed Sheeran zeker geen voorvak voor mij. Dat wordt chaos. Denk geen headliners in het voorvak komend jaar. Dit jaar Robbie en P!nk vooraan gezien was wel leuk.
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.175 Joa zei: Die hebben via DM dan contact met elkaar in een prive groepschat. Ik zat daar toevallig nog in ivm zijn laatste concert in de Arena. Klik om te vergroten... Ooh dat verklaart! Thanks!
Joa zei: Die hebben via DM dan contact met elkaar in een prive groepschat. Ik zat daar toevallig nog in ivm zijn laatste concert in de Arena. Klik om te vergroten... Ooh dat verklaart! Thanks!
Rockbeer Sunset slot 6 okt 2016 3.120 4.266 9 dec 2023 #9.176 Nikfestilover zei: Ed Sheeran zeker geen voorvak voor mij. Dat wordt chaos. Denk geen headliners in het voorvak komend jaar. Dit jaar Robbie en P!nk vooraan gezien was wel leuk. Klik om te vergroten... Denk nochtans dat je trommelvliezen het prettiger vinden bij Ed in het voorvak dan bij dat One Direction lid....
Nikfestilover zei: Ed Sheeran zeker geen voorvak voor mij. Dat wordt chaos. Denk geen headliners in het voorvak komend jaar. Dit jaar Robbie en P!nk vooraan gezien was wel leuk. Klik om te vergroten... Denk nochtans dat je trommelvliezen het prettiger vinden bij Ed in het voorvak dan bij dat One Direction lid....
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.177 Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht ….. En ook twee alleen voor Limp Bizkit…. Waarderingen: Blommie en Timmetje
Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht ….. En ook twee alleen voor Limp Bizkit….
Nikfestilover Sunset slot 18 okt 2021 3.396 2.775 9 dec 2023 #9.178 Rockbeer zei: Denk nochtans dat je trommelvliezen het prettiger vinden bij Ed in het voorvak dan bij dat One Direction lid.... Klik om te vergroten... Ik ga bij beide niet in het voorvak. Louis en Ed fans zijn niet de meest vriendelijke fans en dat wordt duwen en trekken. Meest vriendelijke fans ben in tegen gekomen in de Feuerzone bij Rammstein. Respect voor elkaar en geen geduw en getrek.
Rockbeer zei: Denk nochtans dat je trommelvliezen het prettiger vinden bij Ed in het voorvak dan bij dat One Direction lid.... Klik om te vergroten... Ik ga bij beide niet in het voorvak. Louis en Ed fans zijn niet de meest vriendelijke fans en dat wordt duwen en trekken. Meest vriendelijke fans ben in tegen gekomen in de Feuerzone bij Rammstein. Respect voor elkaar en geen geduw en getrek.
Rockbeer Sunset slot 6 okt 2016 3.120 4.266 9 dec 2023 #9.179 Nikfestilover zei: Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht ….. En ook twee alleen voor Limp Bizkit…. Klik om te vergroten... Kennelijk is de mens toch bereid om 145 euro alleen al voor een ticket af te tikken... Vraag me af waar ze hun geldboompjes hebben leren planten. Ik wil ook les! Waarderingen: Joslittel en Blommie
Nikfestilover zei: Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht ….. En ook twee alleen voor Limp Bizkit…. Klik om te vergroten... Kennelijk is de mens toch bereid om 145 euro alleen al voor een ticket af te tikken... Vraag me af waar ze hun geldboompjes hebben leren planten. Ik wil ook les!
elo Headliner 3 dec 2013 6.626 6.196 9 dec 2023 #9.180 Kan iemand me eens een link geven van zo'n reacties op TikTok op de line-up? Ben wel benieuwd nu Waarderingen: Timmetje