Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik ken iemand van de Graspop organisatie persoonlijk en kan zeggen:


1. De sfeer op de Graspop kantoren was vandaag niet al te best
2. Niet alle namen zijn correct

Nog eens tijd voor een statistiekjes. We bereikten vorig jaar op 7 december maar pagina 461. Op 12 december pas zaten we aan pagina ,481. Het gaat hard. En dan tel ik de pagina's van no clutter nog niet mee.


Zelf hoop ik alvast dat Cavalera broeders kloppen en hoop op wat Cavalera Conspiracy nummers. Ook Frog Leap is leuk, hopelijk kloppen die. Verder hoop ik nog op Suicidal Tendencies, Bad Religion, Nervosa en Crypta heel hard nu.
Ach, tis gratis reclame. Zo erg zou ik het niet vinden als organisatie.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ik heb trouwens gezien dat we came as Romans en brand of sacrifice op dezelfde dag spelen. Kan wel een leuke Collab worden als ze de reimagined versie van darkbloom willen spelen
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
ik vraag me ook af op hun post staat dat de tickets snel gaan... . Is dat omdat ze zien dat de donderdag uitverkocht is. Of zouden zij wel een update krijgen over hoeveel tickets er al zijn verkocht zijn op de dag dat ze spelen?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.193
1.250
Wat ik wel eerlijk gezegd zuur vind voor de fans van Breaking Benjamin. En ik ken er zelf geen enkel nummer van. Maar weet wel dat de band bestaat en dat ze weinig spelen in Europa door vliegangst zanger. Weinig te zien dus en dan zetten ze die juist op de uitverkochte donderdag. Allee als we de geleakte affiche mogen geloven. Want niet alle bands kloppen maar mogelijk ook niet alle gegeven dagen. Dus als BB al speelt kan het mss zelfs nog even goed een andere dag zijn
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Wat ik wel eerlijk gezegd zuur vind voor de fans van Breaking Benjamin. En ik ken er zelf geen enkel nummer van. Maar weet wel dat de band bestaat en dat ze weinig spelen in Europa door vliegangst zanger. Weinig te zien dus en dan zetten ze die juist op de uitverkochte donderdag. Allee als we de geleakte affiche mogen geloven. Want niet alle bands kloppen maar mogelijk ook niet alle gegeven dagen. Dus als BB al speelt kan het mss zelfs nog even goed een andere dag zijn
Morgen 16uur dan de echte aankondiging? Of daar niks over gehoord?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
"Jammer genoeg" wel denk ik. Daarom ook dat het een hoop is. Maar uiteraard hoop ik op.een mix!

Zolang hij maar weer niet focust op nummers uit Roots of Chaos AD, dat heb ik hem al onder een half dozijn verschillende namen zien doen, het mag eens iets anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken