Pinkpop 2024

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
het is wel spannend om wat voor act dat het gaat, waardoor een aankondiging "is uitgesteld"?

is het een kleintje en mag Pinkpop een ideaal moment aanwijzen, of is de headliner een lastige qua aankondiging, of staat de tour op losse schroeven, of is nog niet elke locatie rond van de tour die de headliner wil aankondigen, of is het een echt heel grote vis die het momentum wil pakken?
Maak me gek! :p
 

Joho1913

Playlistbediener
7 nov 2023
16
13
Kanye West heeft zich afgemeld voor de race om het presidentschap in Amerika van 2024....
Afgezegd voor Pinkpop?🤣
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
het is wel spannend om wat voor act dat het gaat, waardoor een aankondiging "is uitgesteld"?

is het een kleintje en mag Pinkpop een ideaal moment aanwijzen, of is de headliner een lastige qua aankondiging, of staat de tour op losse schroeven, of is nog niet elke locatie rond van de tour die de headliner wil aankondigen, of is het een echt heel grote vis die het momentum wil pakken?
Benieuwd wie het is.Eens zullen ze toch uit de kast moeten komen met die naam.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
Kans wordt toch steeds groter dat de kersttrui er eerder is dan de eerste namen....Het weer is guur dus de trui mag komen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Geen Headliner maar.... Frank Carter and the Rattlesnakes. Kanshebber? Heb ze in 2022 helaas gemist, maar dit jaar wel op Paaspop gezien. Ik zou er wel blij van worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Loop ik zojuist door de supermarkt op de drankafdeling, staan deze flessen. Zou dat een hint zijn...?
Jan approves!

1240
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Zou Lady Gaga niet diegene zijn waardoor PP wacht met aankondigen?? Die doet meestal maar een klein aantal concerten door Europa. Kan natuurlijk makkelijk dat zij 2 a 3 weken door Europa tourt. Past ook prima op enkele andere festivals in die periode die nog moeten komen. De vorige keer kwam ze voor wel 7 concerten naar UK/Europa...
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Festivaltime en Bassie78

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Zou Lady Gaga niet diegene zijn waardoor PP wacht met aankondigen?? Die doet meestal maar een klein aantal concerten door Europa. Kan natuurlijk makkelijk dat zij 2 a 3 weken door Europa tourt. Past ook prima op enkele andere festivals in die periode die nog moeten komen. De vorige keer kwam ze voor wel 7 concerten naar UK/Europa...
Mag van mij. Is New Order ook een mogelijkheid als sub headliner? Volgens mij nog geen data bekend voor 2024.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
375
311
Zou Lady Gaga niet diegene zijn waardoor PP wacht met aankondigen?? Die doet meestal maar een klein aantal concerten door Europa. Kan natuurlijk makkelijk dat zij 2 a 3 weken door Europa tourt. Past ook prima op enkele andere festivals in die periode die nog moeten komen. De vorige keer kwam ze voor wel 7 concerten naar UK/Europa...
Zou haar agenda nu niet te vol zijn met Joker 2 opnames om daarnaast nog even een tour op te gaan starten?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Zou haar agenda nu niet te vol zijn met Joker 2 opnames om daarnaast nog even een tour op te gaan starten?
Geen idee, ken haar agenda niet mbt acteren. Maar goed, wel een act die niemand zou zien aankomen denk ik...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken