Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Overigens kan het ook zomaar zijn dat The National NL overslaat deze zomer. Hebben België ook afgelopen maand overgeslagen… en volgens mij komt de band daar graag.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Had Live is Live The National de vorige keer niet exclusief voor de BeNeLux, of herinner ik me dat helemaal verkeerd?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.199
10.582
The National dus op Live Is Live. En na Southside / Hurricane dus weer een festival uit de FKP Scorpio hoek die hen programmeert.
Kans op The National op BKS wordt daarmee ook een stuk groter.
Met 1 of 2 mooie namen erbij overweeg ik dan serieus een dagkaart. Wil bks graag eens meemaken en Tha National weer eens zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
212
185
King Gizzard gaat voor de De Staat treatment, maar dan op 1 dag, met de metalset in de Casbah!
Ben ik ook zeker niet op tegen hoor! :) Heb ze helaas nog niet gezien. Wou eerder dit jaar naar de show in 013 gaan, maar zat toen helaas met corona.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105
Kunnen we hem dan niet meteen de De Staat treatment geven?

1x Nieuwe album
1x Scaring the Hoes incl. JPEGMAFIA
1x Atrocity Exhibition

Ik zeg doen! Heel realistisch ja, ik weet het.
Ik zou echt huilen van geluk als dit echt waar zou zijn. Voor mij mag hij alleen komen, maar Scaring the Hoes live horen zou echt episch zijn ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Goed plan, maar dan graag wel onder (weer!) Two Door Cinema Club!
Er zal sowieso wat geschoven moeten worden. Tyler The Creator zal ook niet meer zo klein op het affiche willen denk ik.

latest
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Misschien niet perse voor BKS, maar Maifeld Derby deelt ook altijd best veel namen met BKS, en zij organiseren nu naast hun reguliere festival (30/5 - 2/6) op 22 juni een soort minifestival rondom the Cardigans. Voor the Cardigans 'Germany exclusive', en eerste optreden in Duitsland in 18 jaar. In Nederland misschien eerder iets voor 'Live at Amsterdamse Bos' of zo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Misschien niet perse voor BKS, maar Maifeld Derby deelt ook altijd best veel namen met BKS, en zij organiseren nu naast hun reguliere festival (30/5 - 2/6) op 22 juni een soort minifestival rondom the Cardigans. Voor the Cardigans 'Germany exclusive', en eerste optreden in Duitsland in 18 jaar. In Nederland misschien eerder iets voor 'Live at Amsterdamse Bos' of zo.
Ik durf het haast niet te zeggen........ maar het is meer iets voor Bospop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken