Bruce Springsteen

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.160
2.402
BELANGRIJK MENSEN!

Ik moest vandaag voor werk in Aken zijn en woon bijna naast het Megaland terrein.

Paar dingen die ik heb gezien op de route.

*Wanneer je van Duitsland , Nederland binnen rijdt nabij Bocholtz zie je ALLEEN borden van P3 en P6. Deze zijn duidelijk continu nu aangegeven. Vervolgens wijzen de borden je de buitenring op.

Rond hectometer paaltje 20 van de buitenring ( van Kerkrade richting Landgraaf) wordt er een splitsing gemaakt tussen P6 en P3. Nogmaals geen andere P borden gezien.

P6 gaat eraf bij afslag Eygelshoven en P3 de afslag ervoor. Verder zag ik links nabij Eygelshoven twee Dixies klaar staan op een random grasveld!

Duitsers hebben morgen vrij en sommigen hebben dus een lang weekend. Het was nu midden op de dag al abnormaal druk en wegen liepen weer aardig vast vooral in Landgraaf . Dat is vaker het geval sinds de buitenring er is.

Ik zeg eerlijk dat ik mijn hart vasthoud over het verkeersinfarct van zondag. Gelukkig kan ik op de fiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.160
2.402
Voor mensen die dus vanuit Nijmegen komen / oost Nederland en via Duitsland rijden. Houd er dus rekening mee dat je dus P6 en P3 borden ziet als je Nederland binnen rijdt vanaf autobaan die langs Aken gaat.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Ik zat het verkeerde topic, zag dat PP voor nu 15 graden in de nacht had en we moeten dan een uurtje lopen haha
Voor Bruce idd niet nodig xD
 
  • Geweldig
Waarderingen: Venderwel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik ben van plan morgen na werk even langs het terrein te fietsen dus zal het dan bekijken.
Er is nog niks, de buitenlandse fans zullen aarzelen omdat Graham er niet is is
Ik denk morgen nog niks daarom, maar pas vrijdag, vrijdag gaan er een aantal richting Limburg al
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken