Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Ik heb nog geen parkeerticket gekocht en ga voor de optie parkeren in de wijk (waarschijnlijk Molenberg). Even de afsluitingen nagezocht en normaliter zou dat geen problemen moeten opleveren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
de geluidstorens hebben ook schermen
verwacht ik wel, denk dat Front of House en de geluidstoren zelfde geplaatst worden als op Pinkpop.

dan krijgen de 2 geluidtorens idd schermen ga ik van uit
(edit : voor de duidelijkheid, dit is van een foto welke ik maakte voor Pinkpop 2022)
1686140728197.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en wenteldave

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Ik heb nog geen parkeerticket gekocht en ga voor de optie parkeren in de wijk (waarschijnlijk Molenberg). Even de afsluitingen nagezocht en normaliter zou dat geen problemen moeten opleveren.
Dan kun je bovendien de N281 pakken ipv de N300 en een stuk file waarschijnlijk vermijden
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Ik heb nog geen parkeerticket gekocht en ga voor de optie parkeren in de wijk (waarschijnlijk Molenberg). Even de afsluitingen nagezocht en normaliter zou dat geen problemen moeten opleveren.
Hier ook geen ticket. Maar al besloten om fietsen achterop te gooien en dan ook in die buurten, of zelfs nog iets westelijker een plekske voor de auto te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
A4 tas en fles zonder dopje!

Heb daar toch altijd wel veel moeite mee, een fles zonder dopje. De officiële reden zal vast zijn dat het veiliger is, maar het gaat er natuurlijk om dat ze wat inkomsten mislopen nadat je al een duur ticket hebt afgerekend en €3,50 voor een muntje kwijt bent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ah opgelost. Front-of-House en geluid staat idd verkeerd op die foto tov de plattegrond.
nou ja, geen idee he...

eind van de week zal ik eens de Wilhemina berg 'het trapje' oplopen, om te kijken hoe de geluidstorens / FOH staat.
het zou voor het publiek fijner zijn als ze de geluidstorens en FOH neerzetten als op Pinkpop, dat levert over het hele veld goede zichtlijnen
de plattegrond van Mojo suggereerd iets anders
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
nou ja, geen idee he...

eind van de week zal ik eens de Wilhemina berg het trapje oplopen, om te kijken hoe de geluidstorens / FOH staat.
het zou voor het publiek fijner zijn als ze de geluidstorens en FOH neerzetten als op Pinkpop, dat levert over het hele veld goede zichtlijnen
de plattegrond van Mojo suggereerd iets anders
Bij alle Bruce shows deze tour staat FoH + geluid midden achter de golden circle. Dus geen 2 losse tentjes schuin geplaatst.
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Ze zullen het spul toch Pinkpop ready neerzetten neem ik aan? Anders moeten ze later die week nog weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken