Pinkpop 2023

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.259
Hard bekers met goede decoratie worden niet op de grond gedumpt. Raar genoeg gaan mensen daar veen zuiniger mee om.

SZiget is veel groter dan Pinkpop en daar heb ik echt amper hard cups op de grond gezien.

Verschil vind ik dat je bij Sziget alleen een beker krijgt als je een cocktail haalt. Bier krijg je namelijk in halve liter blikken en die liggen er genoeg op het veld. Cola, water, etc krijg je in flesjes
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
😂Is toch wel een van de grootste dingen die ik op Pinkpop mis. 12 euro betalen voor een cocktail als het al niet meer is. Help…
Een bekertje wijn voor €7 straks. Naja, ze hebben wel goede wijn daar (de riessling was vorig jaar serieus lekker).
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Niet alleen maar maar wel steeds meer. En als je het niet gelooft? Tel zelf eens hoeveel jongeren er dit jaar onder de 20 zullen rondlopen ten opzichte van vorig jaar.

Niet moeilijk toch?
Ligt er maar net aan, hoe je het bekijkt. Mij wordt nog regelmatig om id gevraagd al ben ik inmiddels 31😂.

Maar ze zullen er zeker op gokken o wat meer TikTok jeugd pp op te krijgen.
Door bepaalde artiesten aan de line-up toe te voegen.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
ja hoor, ik ben er klaar voor !

ff92faec28dc1f81fc5e672006a3e311.jpg
Dan wel in pp roze op zijn minst 😂
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Wellicht een leuke vraag om in de groep te gooien?

mij is niet geheel duidelijk of ze verder gaan met de PLA plastic bekers of over gaan op de hard plastic cups?

Wat denken jullie?
Roept u maar...
Waarschijnlijk gewoon PLA, al ben ik dan zelf meer voorstander van hard plastic cups. Zeker als je ze toch terug moet inleveren. En daarbij ik drink nogsteeds liever bier uit glas dan uit een bekertje en dan komt een harde cup toch meer in de buurt dan de PLA Cups.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
😂Is toch wel een van de grootste dingen die ik op Pinkpop mis. 12 euro betalen voor een cocktail als het al niet meer is. Help…
Vorig jaar voornamelijk cocktails en water gedronken. Af en toe een biertje. Als we alleen bier hadden gedronken waren we waarschijnlijk hetzelfde of meer kwijt. En samen pizza delen, en tussendoor een snackje ofz scheelt kosten althans zo hebben wij het ervaren op pp22
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken