Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
in de (nieuwe) catagorie "Mama Appelsap" van de lineup

Xavier Rudd laat duidelijk weten waar iedereen met een kater vroeg in de middag liggend in het gras mee te maken heeft bij de opening van de mainstage op de tweede Pinkpop dag...
"ben je moe, ben je saai"

nog eentje voor vandaag

in de catagorie "Mama Appelsap" van de lineup

The Script staat zaterdag 19:25 op South stage, maar zoals ik het hoor stonden ze liever om 12:30?

 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

thomsdewaele

Playlistbediener
23 mei 2023
11
-2
Samen met The Haunted Youth een mooie combi die dag. Zie TWOD nog altijd n beetje als de "vader" van The Haunted Youth. Heerlijke bands.
Had ze liever gezien op BKS. Net zoals ik de grappen over gezonde nieren liever niet had gezien in de festileaks Podcast
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.235
3.792
Benieuwd of ze wel tot hun recht komen op Pinkpop
Het zal waarschijnlijk niet zo goed worden als op DTRH in 2015. Laatste album doet me ook minder, maar toch genoeg toffe songs.
Benieuwd hoe ze het doen op zo'n groot podium met allemaal P!NK fans in de wachtstand.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Wellicht een leuke vraag om in de groep te gooien?

mij is niet geheel duidelijk of ze verder gaan met de PLA plastic bekers of over gaan op de hard plastic cups?

Wat denken jullie?
Roept u maar...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.810
1.727
Wellicht een leuke vraag om in de groep te gooien?

mij is niet geheel duidelijk of ze verder gaan met de PLA plastic bekers of over gaan op de hard plastic cups?

Wat denken jullie?
Roept u maar...
Als ze naar hard plastic gingen hadden ze dat nu wel vernoemd, blijft dus PLA/zacht plastic.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Het zal waarschijnlijk niet zo goed worden als op DTRH in 2015. Laatste album doet me ook minder, maar toch genoeg toffe songs.
Benieuwd hoe ze het doen op zo'n groot podium met allemaal P!NK fans in de wachtstand.
Is handig als je een War On Drugs fan bent en een P!nk fan😉! Kun je lekker in het voorvak blijven staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Wellicht een leuke vraag om in de groep te gooien?

mij is niet geheel duidelijk of ze verder gaan met de PLA plastic bekers of over gaan op de hard plastic cups?

Wat denken jullie?
Roept u maar...
Lastig om te zeggen. Bij SZiget kreeg je echt een leuke hard cup en als je die inleverde kreeg je weer een oranje muntje voor als je weer een nieuwe beker wilde halen. Beetje zelfde principe als Pinkpop. De bekers waren wel heel leuk om te bewaren..dus heb er een paar bewaard.

Voordeel van een hard cup is dat het veel milieuvriendelijker is en mensen ze veel minder snel ergens op de grond droppen. Maar goed ik denk wel dat er dan wel iets leuks op moet staan misschien?

Ik zelf denk dat Pinkpop voor makkelijk kiest en het bij soft cups houdt.
 
  • Winning
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Harde bekers vind ik ook wel een dingetje in een hele grote mensenmassa. Er liggen er toch een paar her en der, en je schoot er toch tegenaan als het druk is of in het donker. Erop gaan staan kan ook gek aflopen. Soft lijkt me veel geschikter…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Harde bekers vind ik ook wel een dingetje in een hele grote mensenmassa. Er liggen er toch een paar her en der, en je schoot er toch tegenaan als het druk is of in het donker. Erop gaan staan kan ook gek aflopen. Soft lijkt me veel geschikter…
Hard bekers met goede decoratie worden niet op de grond gedumpt. Raar genoeg gaan mensen daar veen zuiniger mee om.

SZiget is veel groter dan Pinkpop en daar heb ik echt amper hard cups op de grond gezien.
 
  • On fire
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.729
Hard bekers met goede decoratie worden niet op de grond gedumpt. Raar genoeg gaan mensen daar veen zuiniger mee om.

SZiget is veel groter dan Pinkpop en daar heb ik echt amper hard cups op de grond gezien.
Dat geloof ik wel. Maar als organisatie zou ik me wel afvragen of ik het zou willen. Iedereen die zo’n harde beker tegen zich aan krijgt, al gaat het nog per ongeluk, kan letsel oplopen. Kans dat je als organisatie aansprakelijk wordt gehouden. Dat valt vast wel weer te tackelen in de kleine regeltjes, maar zouden ze die moeite/dat risico nemen? Ik zou voor soft kiezen…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Weet niet waar ik het even moet plaatsen.
Tina Turner overleden …Altijd fan geweest van haar muziek. Ik als jonge ziel vind het toch jammer dat ik haar nooit live heb kunnen bewonderen.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken