Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
494
1.213
Wie gaat er in godsnaam al na 3 nummers Foo Fighters weg, werkelijk onbegrijpelijk? wat een vergelijking 🤣
Ik wanneer Grohl na drie nummers al meer geouwehoerd heeft dan effectief muziek gemaakt.

Ik snap aan de andere kant best dat iemand de headliner skipt. Heb ik vaak genoeg op Graspop gedaan (vorig jaar nog Scorpions) maar die heb ik dan reeds eerder een kans gegeven en besloten dat het niet mijn ding is. Ik denk wel dat wanneer je van +Live+ kunt genieten dat je je tijd niet verdoet om PT te gaan kijken als je ze nog niet eerder een kans gegeven hebt. Maar het is idd je eigen keus en daarvoor hoef jij je niet te verantwoorden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ben erg benieuwd met wat voor setlist PT op stap gaat. Een gecomprimeerde versie van de setlist van de laatste tour of toch een nieuwe opzet? Mogelijk met wat meer bekendere nummers voor het grotere publiek zoals Open Car, Lazarus en Arriving somewhere?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ben erg benieuwd met wat voor setlist PT op stap gaat. Een gecomprimeerde versie van de setlist van de laatste tour of toch een nieuwe opzet? Mogelijk met wat meer bekendere nummers voor het grotere publiek zoals Open Car, Lazarus en Arriving somewhere?
Geef me nou geen hoop, Jos. ;)

Ik ga er gewoon vanuit dat de nieuwe nummers er sowieso in blijven en dat er dus een aantal oude nummers geschrapt worden. Dan kan het enkel meevallen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
nou ik vond volbeat best gaaf, maar mn vrouw heeft er nx mee
het ging meer om het feit dat we tijdens imagine dragons dus al heerlijk thuis op de bank zaten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ben erg benieuwd met wat voor setlist PT op stap gaat. Een gecomprimeerde versie van de setlist van de laatste tour of toch een nieuwe opzet? Mogelijk met wat meer bekendere nummers voor het grotere publiek zoals Open Car, Lazarus en Arriving somewhere?
Ze spelen op meer festivals komende zomer. Geen idee wat hun speeltijd op die andere festivals zal zijn maar even setlist fm raadplegen tegen die tijd.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Wa's dat nou? Ben het ook vaak genoeg oneens met mensen, maar dat betekent niet dat je daar geen biertje mee kan drinken of gezellig over muziek kan praten.
Dat is zeker waar. Maar ik drink dan toch liever een biertje met jou of Dennis en een groot aantal anderen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Besta jij in het echt dan? Volgens mij loop jij met een ruime boog om alle meetings heen ;)
Neuh, niet volgens mij, dat doe ik, haha. Deels vanuit overlap met muziek, deels vanuit (vaak) weinig behoefte eraan. D'r is hier één iemand die weet dat ik besta, dus die mythe kan ontkracht worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken