Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Ik vraag me eigenlijk af wat een realistisch timeframe is om nieuws rond die vervanger te verwachten. Eind mei?
Hangt beetje af van wie die vervanger wordt natuurlijk :) als het bvb Sam Smith is/was, zou ik dat deze week verwachten nu Sportpaleis show gedaan is. Als het Angele is, zie ik ze eerder wachtent to na CORE. In elk geval hoop ik spoedig op nieuws!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
80.000 mensen die 'Video Games' meezingen en waarvan de overgrote meerderheid bij de rest van de nummers elkaar vragend aankijkt en maar wat gaat kletsen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Bon Iver Skinny Love vibes. Alleen heeft Vernon een hele band met zich mee. En een lichtshow. En heeft ie nummers die zowel folksy als zeer elektronisch kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
80.000 mensen die 'Video Games' meezingen en waarvan de overgrote meerderheid bij de rest van de nummers elkaar vragend aankijkt en maar wat gaat kletsen.
En toch: nu is het eens de enige kans om haar te boeken voor RW, wetende dat ze (terecht) alleen als headliner komt spelen.

En is Summertime Sadness niet haar grootste mainstream hit? Veel meer dan Video Games.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Nee, die heeft meer streams waarschijnlijk, maar Video Games is toch het Chasing Pavements van Lana Del Rey.
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
52
24
Over Lana De Rey nog: zie net dat tickets voor haar enorme show op BST in Hyde Park al eventjes stijf uitverkocht is in elke categorie... zonder enige andere naam.

Zegt toch wel wat over hoe groot ze is tegenwoordig. Van alle vissen die RW zou kunnen binnenmengelen, is zijn de vetste...
Lana del Rey op TW Classic 2016... Daar werd je zeker niet happy van. Slaapverwekkend is volgens mij de beste omschrijving. Maar zal wel fans hebben natuurlijk.
 
12 nov 2016
657
392
Bon Iver Skinny Love vibes. Alleen heeft Vernon een hele band met zich mee. En een lichtshow. En heeft ie nummers die zowel folksy als zeer elektronisch kunnen zijn.
En Lana heeft geen hele band met zich mee? Ik denk ook niet dat de Werchter weide het voor anderhalf uur lang trekt, maar het is wel een grote naam die het festival's prestige goed zou doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.786
7.625
SOAD speelde in Las Vegas dit weekend. Een typische strakke set...en bovendien in het corona jaar waren ze headliner . Geen verder tourplannen. Ik zou zeggen : schuur you know what to do

Ik dacht dat ze toen Graspop zouden doen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken